Marraffay 10 Anmeld indhold Skrevet June 15, 2010 Hejsa Nu har foreningen besluttet sig for at gøre rent i kælderen, sikkert med et monster af en fejemaskine. Problemet er bare at jeg ikke har mulighed for at flytte dytten i og med jeg er i udlandet den dag rengøringen sker. Har lige snakket med viceværten og siger at jeg skal regne med at den bliver en "smule" snavset, men jeg er mere bekymret for evt stenslag fra den her fejemaskine hvis bilen bliver stående. Ydermere, foreslog han at jeg satte bilen i frigear så de kunne skubbe bilen frem og tilbage. Det er jeg jo heller ikke så glad ved, ved evt skader eller hvad ved jeg... Hvis jeg nu ikke har andre muligheder, så overvejede jeg at skaffe sådan en "overfrakke", men hvor filan finder man sådan en henne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2010 Sådan en "overfrakke" kalder svenskerne for et "kapell" - du skal ikke forstå det - bare acceptere det :D Prøv f.eks. at se her http://www.cctrading.se/Bilkapell.asp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2010 Det er hermed accepteret så :) Nu har jeg ikke brug for det bedste af det bedste, har faktisk kun brug for det den ene dag, kan de være rigtigt jeg ikke kan finde noget på blocket? Kan kun se overhæng til trailers osv... Edit: Kan se at man kan finde noget til en rimelig penge her... http://www.biltema.se/Bil---MC/Bil-tillbehor/Kapell/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2010 Hvorfor ikke bare parkere på gaden de dage. Det må da alt andet lige være nemmere og billigere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2010 ...sikkert med et monster af en fejemaskine... Næppe - hos os udføres arbejdet med en lukket enhed a la den, du oplever ifm. udskiftning af isen i skøjtehallen. Derfor er der faktisk en del, som lader bilen stå i garagen - og der sker ikke noget med bilen. (så ville rengøringsfirmaet sikkert også få en reklamation med et krav om erstatningsansvar) Køb en "garage" hos Biltema - det er helt okay :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ivan Hansen 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2010 Jeg har købt en hos Biltema, billig og overraskende god kvalitet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2010 Næppe - hos os udføres arbejdet med en lukket enhed a la den, du oplever ifm. udskiftning af isen i skøjtehallen. Derfor er der faktisk en del, som lader bilen stå i garagen - og der sker ikke noget med bilen. (så ville rengøringsfirmaet sikkert også få en reklamation med et krav om erstatningsansvar) Køb en "garage" hos Biltema - det er helt okay :) Var glad for min, også fra Biltema, indtil en taber besluttede sig for at han havde mere brug for den end mig.....finder jeg den igen, får han en rigtig dårlig dag! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MKE 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2010 Var glad for min' date=' også fra Biltema, indtil en taber besluttede sig for at han havde mere brug for den end mig.....finder jeg den igen, får han en rigtig dårlig dag![/quote'] Davs Brian... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2010 tror også lige jeg skal en tur i biltema så. Håber på at det bliver en feje maskine á la den man ser på en skøjtebane... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2010 Brian....? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites