RS6 10 Anmeld indhold Skrevet June 13, 2010 Der findes vist en hjemmeside hvor man kan registrer sit telefonnummer så man får "færre" opkald af telefonsælgere, de er ved at drive mig til vanvid, får 3-4 opkald hver dag. Lidt som en "ingen reklam" på døren..... Jeg er begyndt at blive lidt uforskammet overfor dem der ringer......sjovt nok vil de ikke lade mig ringe hjem til DEM privat.....kan jeg ikke forstå....eller når de starter med at undskylde at de ringer, siger jeg at jeg nok skal tilgive dem, bare de lover ikke at ringe igen.....er jo ikke i min natur at være uforskammet, men når den fjerde ringer søndag aften er min tålmodighed opbrugt..... Jeg ved godt de har lov at ringe mig op (til forsket til DK).....men det mindsker ikke det irritations elementet! Er der nogen der kender den pågældende hjemmeside?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2010 http://www.nix.nu/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2010 Er med i NIX, men de ringer alligevel. Især fra forsikringsselskaber og mediabureauer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2010 Desværre kan man ikke spærre svenske mobiltelefonnumre hos NIX, hvorfor forstår jeg ikke - det er drønirriterende at blive ringet op af en telefonsælger, mens man står i Langtbortistan og kommer til at betale i dyre domme for at modtage den slags opkald. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2010 Jeg er registreret hos nix og får praktisk taget ingen opkald mere. Undtagelsen er steder, hvor jeg allerede er kunde, og hvor de "lige" har et godt tilbud - men dem kan man vist heller ikke spærre, og det er meget begrænset hvad der kommer ind i den kategori. Mit mobil nummer har de (7-9-13) vist ikke fundet endnu. Nix kan anbefales ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2010 Kan anbefale at have hemmeligt nummer - jeg er aldrig blevet ringet op. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2010 Jeg er også i NIX og det hjælper, men dem jeg er kunde hos, og dem som vil lave 'markedsundersøgelser' (nordstat ) fortsætter med at ringe. Det værste er dog at de i deres 'grådighed' ikke vil risikere spildtid hos deres telefonsælgere, så de har en dialer, som hele tiden ringer ud til folk på listen, så der hvergang en sælger lægger på, er en ny i røret. Problemet er så at de ringer op en masse forgæves og man kan blive kaldt til telefonen 10-20 gange over et par uger, før der er nogen i den anden ende. Så man oplever at løbe til telefonen, for bare at få kort tavshed og så optagettone Det er en fantastisk disrespekt overfor de mennesker, de enten vil sælge til, eller bruge som stemmekvæg, at 'overbooke' telefonen så voldsomt at man får så mange forgæves kald. Jeg kunne leve med de par gange om måneden hvor der er nogen i rørert, men efter 14 dages forgæves renden (og jeg har nummerviser), så er jeg ret aggressiv når der endelig er en i røret, hvilket er spild af alles tid. Fatter ikke at SE-firmaer ikke forstår den badwill de skaber om sig selv på denne måde. Se bare 'hvem har ringet' -siden, hvor mange der er vrede og utilfredse, og peger på firmaerne bag. kan sq ikke være god markedsføring Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2011 Hvis man er træt af telefonsælgere, denne hjemmeside kan hjælpe. http://www.seventhstring.com/tuningfork/tuningfork.html Hav computeren tændt, læg røret op til højttaleren, vælg sidste F og skru helt op.... :) Hvis han stadig kan høre går der nok et par uger inden han ringer tilbage til det samme nummer.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites