Jump to content
Rikke Rost

Rullefeltstræf hos BN Performance i Ølstykke

Recommended Posts

Den er ikke rullet helt ind endnu. Den målte 404hk oppe ved Thomas i et lille rum uden ilt og med en indsugningstemp på over 50 grader.... Normalt ligger den 8-10 grader over udetemp og det betyder en del. Vi regner med at den har 435hk som den står nu..... Men den kan overraske lidt, for den nupper den nye GT3RS mk2. Så for at være ærlig, så aner jeg det ikke præcist. Thomas mener at den har over 450hk på vejen pga kølingen.... Jeg er ikke helt sikker, så jeg vil hellere skyde lidt lavt og bliver posistivt overrasket.

Det er ikke så galt igen :-) Hvad er din egen kommet op på ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Intet problem at få den ned i vejen....Nu trækker den jo permanent på alle 4 ;) Og ja Sturup er alt for lille til den. Nordschleife er perfekt.... Der kan den få lov at strække ben og udnytte den power den har, optimalt.

Damn det er satme nice' date=' Brian :-) Hvordan håndterer den så alt den power ned i hjulene ? Kunne gætte på den er glad for store baner og ikke Sturup f.eks :D hehe[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja,eller også skal du bare lære at køre bil - aka tage sving med den griner :D EJ M3'eren er heller ikke et hit på Sturup - den får ikke rigtig lov til at brøle, før næste sving er der. Men den var helt sindsyg sjov på Knutten - damn jeg hyggede mig. Blir svært at komme tilbage på Sturup, tror jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det kan jeg snildt forestille mig....var dog glad for de omgange jeg fik på Sturup. Der fik vi lige luget ud i de børnesygdomme med fælge og trykrør der blæste af....

Ja,eller også skal du bare lære at køre bil - aka tage sving med den griner :D EJ M3'eren er heller ikke et hit på Sturup - den får ikke rigtig lov til at brøle, før næste sving er der. Men den var helt sindsyg sjov på Knutten - damn jeg hyggede mig. Blir svært at komme tilbage på Sturup, tror jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi regner med at den har 435hk som den står nu..... Men den kan overraske lidt' date=' for den nupper den nye GT3RS mk2. [/quote'] Well, det bør ikke nødvendigvis overraske, for det hele afhænger af bilens gennemsnitlige power output. Peak er slet ikke så interessant som avg., så bare fordi GT3RS'en er opgivet til 450 (peak), betyder det ikke, at en bil med 435 (peak) ikke kan snuppe den i en accelerationsdyst. Svaret ligger i kurverne for bilerne, så hvis vi får kurverne for begge biler præsenteret, vil vi se, hvorfor du kan snuppe ham uagtet lavere peak output. Og så spiller gearingen (og maks. omdrejninger) i dén grad en KÆMPE rolle, da gearkassen agerer moment-multiplikator.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt af det hele tror jeg..... Den kunne ikke følge med i sving og ligeud på ringen. Og den med at han ikke trådte til, holder ikke. For det har jeg video af..... Og jeg bliver endda i 4 gear, da han gearer ned i 3 og forsøger at stikke af, inden jeg nupper ham fra 4 -> 5 gear...

I hvilken diciplin??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nope.....For jeg vil ikke ha noget på bilen der måske ikke virker. Og så er det at det går galt....ydermere skal der fyldes væske på og det er bare et no-go i min verden. Det der sidder på bilen skal kunne bruges altid og hele tiden...

Brian, dit næste skridt må være et meth/water injection kit! :D http://www.methanol-injection.co.uk/product_info.php?cPath=21&products_id=29

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg siddet og nydt dine videoer fra Nürburgring der ligger på BNP's site, og fuck hvor lyder den bare godt! Det er jo lidt svært at følge med hele vejen, når man aldrig selv har prøvet sådan en tur, men er det en mulighed at logge hastighed, gear-valg, bremse/speeder pos og selvfølgelig tids-information, som man så kunne lægge på sådan en video? Noget i retning af det man ser på fx MotoGp, når de gennnemkører banen inden start, for publikum/seernes skyld... PS. Fine videoer fra DHB - især den sidste. Han må ærge sig lidt, ham i Supra'en ;) Jasper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og ja det kan man godt. Det kræver bare noget VideoVbox med en masse følere, da de ikke logger via OBD. Så det må blive engang i fremtiden....Men ja den går ganske godt. :)
Jamen det vil jeg da så se frem til Sig til hvis jeg kan være behjælpelig med installering eller andet der kræver "klassiske" elekronikmek-kvaliteter... PS. Jeg skulle spørge fra fruen, hvad en passager-sæde-tur i sådan et monster koster ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kan bare stikke hovederne sammen til et pølsetræf på Lernacken snart....Så kan hun da få en tur uden beregning....:D Altså i bilen......*LOL* Og tak for tilbuddet! Det vil jeg lige hænge dig op på en dag....:) Og jeg skylder dig også en 100 mand.....;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites