ednob 10 Anmeld indhold Skrevet June 4, 2010 For 2 måneder siden var jeg så uheldig at motoren AudiTT'en gav op og brød sammen. Torsdag afsted til Audi Malmö for at de skulle få den til at køre igen. Og nu de var igang kunne de lige så godt skifte den revnet forrude på forsikringen. De ville kunne gå igang tirsdagen efter og ringe onsdag.... vente vente ingenting... torsdag ringer jeg til dem.... de havde kørt en diagnose på den, som sagde at det var motoren... Godt så... De skulle skille motoren ad for at se hvad der er galt... efter 3 uger fra start... vente vente ingenting... ringer til dem og spørger om den snart er færdig.... nej.. de var ikke kommet videre end at det var kæden i motoren som var knækket.... vente vente 2 uger mere ingenting... ringer og spørger hvordan det går med bilen.... Ja Topstykke og 2 Stempler skulle sendes til renovering.... vente vente... ialt kom de op på 1 måned og 19 dage for at få gang i bilen igen. Nå ja og en regning på 28.000 Skr Da jeg hentede bilen så den værre ud end da jeg afleverede den... snavset indvendigt som udvendigt.... har garanteret stået med åbne vinduer i deres værksted.... Og de havde ikke skiftet forruden.... lettere mobset blev vi enige om at jeg fik en tid til at skifte forruden.... 2 dage har de nu brugt på det ... vente vente ingenting.... kl 16.00 ringer jeg til dem "lettere" mobset, servicegutten skal først have fat i mekanikeren for at få at vide at den er færdig... Samtidig spørg gutten i telefonen om de skal rengøre bilen... F.cking nej... Min kollega fik skiftet sin forrude hos Carglass på 2½ time inkl hærdning... Bare endnu et irritationsmoment "lal oplevelse" hos Audi Malmö... Utroligt at de har lov at drive den filial... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2010 Skriv til: https://secure-www.audi.de/de/brand/de.html#source=https://secure-www.audi.de/de/brand/de/tools/navigation/audibar/contact.html&container=layerModal De plejer at tage henvendelserne alvorlige, de aber her i Malmö har vist fået advarsler fra Tyskland. Man kunne håbe de gav dem et seriøst los i rø... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2010 Jeg har dog min vel begrundet tvivl på at det nytter noget at skrive direkte til Tyskland. Tilbage i slutningen af 2006 skrev jeg selv en ligende mail til Tyskland, men fik ret hurtig et svar tilbage at de i Tyskland ikke kunne tage sig af sager i Sverige, da det dér var den svenske importør som står for det. De ville derfor sende mine 'spørgsmål' videre til den svenske importør, og jeg har d.d. endnu ikke hørt noget fra dem (jeg har så heller ikke rykket for svar, da jeg på det tidspunkt ikke vidste hvem jeg skulle kontakte i Sverige vedr. mine 'spørgsmål'). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites