Stin@ 10 Anmeld indhold Skrevet June 2, 2010 Hej Jeg har en stor lænestol (Ca. 40 kg.) som skal transporteres fra Vellinge til Kastrup. Er der nogen der har en varevogn, som alligevel kører tom fra S til DK, som vil tage den med? Er selvfølgelig villig til at betale et fornuftigt beløb. Hilsen Stina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2010 Altså vi har en stationcar - hvor bagagerummet bliver pænt stort hvis man lægger sæderne ned.. men det er svært at forestille sig hvor stor stolen er, når du bare skriver 40 kg.. Hvad er et fornuftigt beløb? :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2010 Jeg har en Hiace der er i .dk dagligt....smid mig en PB med detaljer og evt billede af den stakkels stol....Så smider vi den bare ind bagi. Keine problem... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stin@ 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2010 Stolen er 122 cm bred, 60 cm. høj og 100 cm dyd..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites