Emmi 10 Anmeld indhold Skrevet June 1, 2010 Hej. er der en som kan anbefale en støvsuger jeg skal købe, da vores er gået i stykker. har læst og søgt en del på nettet, men kan ikk rigtig finde ud af hvilke der er bedst, da der er mange delte meninger. har læst lidt om Dyson, men ved ikke hvor gode de er og hvilke model man skal have, folk skriver også at det er den der går ofte i stykker og klare sig dårligst, men igen ingen kan bekræfte det med tal :) Miele og Nilfisk har jeg også kigget på, men igen hvilke model. eller hvad skal man kigge efter på en støvsuger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 Savner ekstremt meget vores Nilfisk Power P12 (konen fik den ifm. skilsmisse) - bedste støvsuger jeg nogensinde har haft. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 Electrolux UltraOne Z8820 - har været testvinder i DK, SE og NO. Jeg er super tilfreds med den. Købte den på nettet hos Støvsugerposen i DK til omkring 1.600 dkk - kunne ikke finde en billigere pris i Dk eller SE på det tidspunkt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 men der siges eller har læst forskeliige forum om at dem uden pose skulle være bedre. passer det?? da der menes at suge evnen mindskes jo fuld posen er.. passer det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 men der siges eller har læst forskeliige forum om at dem uden pose skulle være bedre. passer det?? da der menes at suge evnen mindskes jo fuld posen er.. passer det. Har haft sådan en uden pose, og skal aldrig have det igen. Den skal jo tømmes, og det støver som .... Har installeret en centralstøvsuger. det dur Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 men der siges eller har læst forskeliige forum om at dem uden pose skulle være bedre. passer det?? da der menes at suge evnen mindskes jo fuld posen er.. passer det. Prøv at læse test af støvsugere i f.eks. den danske Tænk eller den svenske Råd och Røn. Der kan du på den enkelte støvsuger se sugeevne ved forskellige grader af indhold i posen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
memo 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 kan anbefale nilfisk uz934, bliver brugt af rengøringsfirmaer, husk dog et parketmundstykke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2010 Miele s4211 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2010 tak for jeres input, men det blev sku electrolux z8820, da den har vundet en del 1. pladser rundt omkring i verden og mange anbefalder den på nettet.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites