Jump to content
Emmi

anbefaling af støvsuger.

Recommended Posts

Hej. er der en som kan anbefale en støvsuger jeg skal købe, da vores er gået i stykker. har læst og søgt en del på nettet, men kan ikk rigtig finde ud af hvilke der er bedst, da der er mange delte meninger. har læst lidt om Dyson, men ved ikke hvor gode de er og hvilke model man skal have, folk skriver også at det er den der går ofte i stykker og klare sig dårligst, men igen ingen kan bekræfte det med tal :) Miele og Nilfisk har jeg også kigget på, men igen hvilke model. eller hvad skal man kigge efter på en støvsuger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Electrolux UltraOne Z8820 - har været testvinder i DK, SE og NO. Jeg er super tilfreds med den. Købte den på nettet hos Støvsugerposen i DK til omkring 1.600 dkk - kunne ikke finde en billigere pris i Dk eller SE på det tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
men der siges eller har læst forskeliige forum om at dem uden pose skulle være bedre. passer det?? da der menes at suge evnen mindskes jo fuld posen er.. passer det.
Har haft sådan en uden pose, og skal aldrig have det igen. Den skal jo tømmes, og det støver som .... Har installeret en centralstøvsuger. det dur

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
men der siges eller har læst forskeliige forum om at dem uden pose skulle være bedre. passer det?? da der menes at suge evnen mindskes jo fuld posen er.. passer det.
Prøv at læse test af støvsugere i f.eks. den danske Tænk eller den svenske Råd och Røn. Der kan du på den enkelte støvsuger se sugeevne ved forskellige grader af indhold i posen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites