Jump to content
Lyqvist

Priser på lejeboliger hos kanslihuset / Bunkeflostrand

Recommended Posts

Ja ville høre jeg der bor til leje hos dem hva i gir af ca priser da jeg ikk kan finde noget på nettet om det og kan åbenbart ikk ringe udlandsk med min telefon.. Så hvis i vil smide en ca pris her inde ville jeg være glad går og venter på svar fra dem angående en 2 værelses så jeg kan flytte.. Tak for hjælpen.. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

info@kanslihuset.com Men om man läser på deras sajt så står det "Kanslihuset Fastighetskonsult AB bedriver en omfattande konsultverksamhet till fastighetsägare av hyresfastigheter i Skåne. Över 200 fastighetsägare med cirka 25.000 bostadslägenheter har valt Kanslihuset som sin professionella rådgivare och konsult för olika uppdrag inom fastighetsförvaltningsområdet." Det är alltså inte deras lägenheter, de agerar bara som konsulter för att hyra ut.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bor i en 3 værelse.. og vi giver 8006 svkr pr. måned.. Det er incl. uendeligt forbrug af vand og varme.. Der er en 2 værelses ledig lige ved siden af os - så kan det da være vi bliver naboer :-D Ved du adressen på den ledige lejlighed? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej. Jeg har brug for hjælp. Jeg skal snart flytte til Malmø. VIl derfor meget gerne hører om De stadig kunne se om der var noget ledigt der hvor De bor? Kender i en der vil leje sin lejlighed fram på en måde? Håber nogen kan hjælpe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites