Lyqvist 10 Anmeld indhold Skrevet June 1, 2010 Ja ville høre jeg der bor til leje hos dem hva i gir af ca priser da jeg ikk kan finde noget på nettet om det og kan åbenbart ikk ringe udlandsk med min telefon.. Så hvis i vil smide en ca pris her inde ville jeg være glad går og venter på svar fra dem angående en 2 værelses så jeg kan flytte.. Tak for hjælpen.. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 info@kanslihuset.com Men om man läser på deras sajt så står det "Kanslihuset Fastighetskonsult AB bedriver en omfattande konsultverksamhet till fastighetsägare av hyresfastigheter i Skåne. Över 200 fastighetsägare med cirka 25.000 bostadslägenheter har valt Kanslihuset som sin professionella rådgivare och konsult för olika uppdrag inom fastighetsförvaltningsområdet." Det är alltså inte deras lägenheter, de agerar bara som konsulter för att hyra ut. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 Vi bor i en 3 værelse.. og vi giver 8006 svkr pr. måned.. Det er incl. uendeligt forbrug af vand og varme.. Der er en 2 værelses ledig lige ved siden af os - så kan det da være vi bliver naboer :-D Ved du adressen på den ledige lejlighed? :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lyqvist 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 Nej har nemlig ikk hørt noget fra dem endnu.. :( Men så vidt jeg kan se på deres hjemmeside så er disse lejligheder ledige.. http://intresseanmalan.kanslihuset.com/intresseanmalan_omrade_visa.aspx?omrade=10 Ved ikk om det er en af dem der ligger ved siden af jer.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lyqvist 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 Hva har i af TV og Internet.. ?? og Hva gir i for det ca.. ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 Nej det er ikke ved siden af os.. Vi har en kombinationspakke fra Telia.. Med TV, internet og fastnet.. Der giver vi vel omtrent 500 danske.. alt efter forbrug.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lyqvist 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 .. Ja det er da til at betale og skal jo så heller ikk ha fastnet fon.. Du skulle vel tilfældigt ikk vide hva 2v koster i leje og hvem der skulle ha den lejlighed så..? Altså hvem der udlejer.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 Nej, det har jeg desværre ingen ide om :-(... det er en helt anden vej og blok end os.. Vi havde det igennem www.openhouse.dk Men jeg ved ikke de har noget med de der lejligheder at gøre også.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lyqvist 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 Du mener vel .se ikk.? Men kigger lige hos dem imorgen kan ikk læse det ordenligt på iPhone.. Men er det gennem dem du lejer eller er det kanslihuset..? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 Jo, www.openhouse.se selvfølgelig.. Altså det var igennem hende her udlejningen foregik http://www.openhouse.se/?id=178 Jeg tror det går under kanslihuset, for på vores papirer står der c/o kanslihuset.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lyqvist 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 Okay så er det nok lige meget med at kontakte dem.. Men tak for hjælpen indtil videre.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2010 Det var så lidt.. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Momo87 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2010 Hej. Jeg har brug for hjælp. Jeg skal snart flytte til Malmø. VIl derfor meget gerne hører om De stadig kunne se om der var noget ledigt der hvor De bor? Kender i en der vil leje sin lejlighed fram på en måde? Håber nogen kan hjælpe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites