Christianb 10 Anmeld indhold Skrevet May 31, 2010 Jeg fik 2300 tilgode hos 3 da min gamle nokia telefon gik i stykke. Jeg har valgt at lægge 2800 oveni og få en HTC desire ifølge 3 har jeg kun har garanti på den nye HTC så længe som garantien varede på min gamle nokia. Altså kun 1½måned kan det være rigtigt? Hvad siger de svenske regler når jeg selv lægge penge oveni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2010 Jeg kender ikke reglerne i Sverige, men i Danmark er det sådan, at garantien starter forfra ved et nyt produkt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christianb 10 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2010 Det mener jeg også det er derfor jeg undrer mig. Og da 3´s mailservice er ikke de skarpeste, tænker jeg at de måske skal presses lidt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2010 Det lyder helt hen i vejret! Der ligger links herinde til den svenske pendant til forbrugerstyrelsen - jeg har bare ikke lige tid til at finde det nu. Du må søge ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2010 Det lyder helt hen i vejret! Der ligger links herinde til den svenske pendant til forbrugerstyrelsen - jeg har bare ikke lige tid til at finde det nu. Du må søge ;)Stickies i toppen af denne afdeling. http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=9943 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christianb 10 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2010 Jeg har kigget hos konsumentverket.se men det er ikke helt til at se! Men jeg prøve at sende dem en mail.. Tak for jeres svar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites