Ado_S 10 Anmeld indhold Skrevet May 30, 2010 Hej Jeg håber I kan hjælpe mig med noget. Jeg er en studerende i Danmark, som har flyttet til Malmø og har købt mig et andelsbolig. Økonomien er god, hvor jeg får fuld SU, samt arbejder en del i Danmark. Formålet med flytningen har været, fordi jeg gerne vil gifte mig med min kæreste, som er en amerikansk statsborger, men pga. vi ikke er 24 år endnu ikke kan gøre det i Danmark. Jeg har været på de forskellige internetsider og prøvet at finde ud af hvad der kræves og hvor man skal ansøge om at hun får opholdstilladelse i Sverige, men uden meget held, da meget af det der står ikke er detaljeret nok efter min mening. Vores plan var, at hun kommer på besøg til Danmark eller Sverige, hvor vi så gifter os i Sverige, og hvor hun derefter ansøger om opholdstilladelse i Sverige. Er der nogen der måske ved noget eller kan komme med godt råd til hvordan vi kan gøre dette ? Jeg håber nogen har en løsning på vores store problem, for jeg vil være for evigt taknemmelig :) Med Venlig Hilsen Ado_S :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ufolu 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2010 Ado, fik du dk pas? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ado_S 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2010 ja jeg har Dansk Statsborgerskab og dansk pas :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ufolu 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2010 Det var mig der hjalp dig...kan du ikke huske Adnan? ;-)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ado_S 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2010 nej det kan jeg ikke umiddelbart (: ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites