Admin 12 Anmeld indhold Skrevet May 30, 2010 En lille tråd til at teste i Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2010 Kan du omdøbe (ved dobbeltklik på emnet ude i oversigten)? Så længe der er æ ø å ä ö fortsat i titlen, så kan jeg ikke. (Testet på tre forskellige maskiner, med hver tre forskellige browsere) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Corrado 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2010 Kan du omdøbe (ved dobbeltklik på emnet ude i oversigten)? Så længe der er æ ø å ä ö fortsat i titlen' date=' så kan jeg ikke. (Testet på tre forskellige maskiner, med hver tre forskellige browsere)[/quote'] Ingen problemer. Har lige gjort min anden profil til Mod, så vi er "ens". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2010 Ingen problemer. Har lige gjort min anden profil til Mod' date=' så vi er "ens".[/quote']...og nu virker det så pludselig hér. Sikker på du ikke har gjort mig til Admin? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2010 Ingen problemer. Har lige gjort min anden profil til Mod' date=' så vi er "ens".[/quote'] Så tror jeg også man kan uploade filer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites