CpX 10 Anmeld indhold Skrevet May 28, 2010 Hey. Jeg var så "heldig", at få rippet mine dæk og fælge søndag til mandag på åbenlys p plads ejet af P malmö, altid oplyst. Men de var ligeglade. Jeg er lidt i tvivl mht. selvrisiko, skal de betale til selvrisiko eller er det op til dem selv? Og her mener jeg dem man betaler for at bruge p pladsen, i det her tilfælde Pmalmö. ... Jeg har forsøgt at fange personen ansvarlig for det igennem 3 dage, uden held hos Pmalmø. ... Hilsen én uden dæk! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2010 Som udgangspunkt skal du nok selv betale, medmindre der i deres betingelser står at de dækker ved tyveri, hærværk osv. Men sats ikke på at de gør... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2010 Som udgangspunkt skal du nok selv betale, medmindre der i deres betingelser står at de dækker ved tyveri, hærværk osv. Men sats ikke på at de gør... Der er håb :) http://www.pmalmo.se/Tjanster/Forsakring/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2010 Der er håb :) http://www.pmalmo.se/Tjanster/Forsakring/Tja...1500:- er jo bedre end ingenting. Ersättningen innebär att Parkering Malmö ersätter din självrisk upp till 1500 kr Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2010 Ja okay det kommer selvfølgelig an på hvilken selvrisiko man har :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2010 Der er håb :) http://www.pmalmo.se/Tjanster/Forsakring/ Ja, hvis det er på en af de p-pladser, der er omfattet af dækningen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2010 Var der ikke nogen herinde der havde fået stjålet dæk/fælge på deres parkeringsplads hvor de bor? Kan ikke finde tråden. Hjælp! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CpX 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2010 Ved det ikke Benzino. Men jeg har lige fået min tilbage, og 2 dage efter stjal de hele lortet igen, altså idag. Fra et phus jeg havde sat den ind i. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2010 Har du ikke låsebolte på dine fælge ? eller dem har de måske kunne få af ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CpX 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2010 Jojo, sprit nye fra bmw. Men de brækkede bagenden op denne her gang. De har frit spil, der bliver intet gjort ved det. Jeg giver op og får lavet bilen nu, også må jeg sælge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2010 Selv på Ikeas parkering ved Svågertorp sker det.. Jeg så en Mercer der stod på skivebremserne, en aften for et par måneder siden! :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2010 Godt være jeg bor et getto sted - men har aldrig set en bil stående på skiverne her i området, ikke i de 2 år jeg har boet her :-) Placerer så heller ikke min egen bil på store p-pladser uden i ingen ting, om natten. Et godt tip er - lad vær med at have låseboltene liggende i de normale steder i bilen. Find andre steder at gemme dem, så tyven i det mindste får lidt svært at nakke tingene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 Godt være jeg bor et getto sted - men har aldrig set en bil stående på skiverne her i området, ikke i de 2 år jeg har boet her :-) Placerer så heller ikke min egen bil på store p-pladser uden i ingen ting, om natten. Et godt tip er - lad vær med at have låseboltene liggende i de normale steder i bilen. Find andre steder at gemme dem, så tyven i det mindste får lidt svært at nakke tingene. Har 2 sæt låsebolte på, og adapterne ligger ikke i bilen, kun hvis vi kører på ferie eller lign. Jeg har 19tommer på og intet reservehjul alligevel......skulle den punktere, så dækpiloten og pumpen ikke kan klare problemet må den på et "fejeblad". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CpX 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 Har 2 sæt låsebolte på, og adapterne ligger ikke i bilen, kun hvis vi kører på ferie eller lign. Jeg har 19tommer på og intet reservehjul alligevel......skulle den punktere, så dækpiloten og pumpen ikke kan klare problemet må den på et "fejeblad". Smart, men alligevel - Ofte har de dem alligevel, og ellers koster det dig max en opbrudt bagklap. Men elsker den der mentalitet, med man da bare tager hvad man vil have... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Levin 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 Hej Cpx Havde en ligende oplevelse sidste år, kom hjem efter arbejde til en bmw som var klodset op på Svågertorp. Pmalmö var hamrende ligeglad, ville ikke gøre noget som helst for at finde ud af hvad der var sket, ikke engang kigge deres overvågningskamera igennem. Pmalmö dækker ikke din selvrisiko - de giver istedet et bidrag til at dække den. De gør det vel og mærke kun hvis du har et parkerings abonnement hos dem. /Jan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CpX 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 De giver et tilskud hvis man er på korrekt plads, ja. Og det har jeg nu, dog har jeg endnu ikke haft held med at snakke med den dame som står for det derinde, og vi snakker måske 10'e opkald. Det virker som om man skal have personlig garage eller lign. for at kunne have lækre fælge som er mere end 18" i malmø... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 Var der ikke nogen herinde der havde fået stjålet dæk/fælge på deres parkeringsplads hvor de bor? Kan ikke finde tråden. Hjælp! Er det den her tråd? http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=17226 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 De giver et tilskud hvis man er på korrekt plads, ja. Og det har jeg nu, dog har jeg endnu ikke haft held med at snakke med den dame som står for det derinde, og vi snakker måske 10'e opkald. Det virker som om man skal have personlig garage eller lign. for at kunne have lækre fælge som er mere end 18" i malmø... Der skulle vist komme et 'fint' parkeringshus ved hylie station. Lad os håbe det bliver bedre der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CpX 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 Der skulle vist komme et 'fint' parkeringshus ved hylie station. Lad os håbe det bliver bedre der. Jeg havde taget et p hus omkring turning torso, troede det var okay. Men der er ingen kamera, og går du op og kigger på de andre plan er der helt tomt, som om de har opgivet at leje ud. der holder kun biler på plan 2, de 6-7 resterende etager er tomme. Men jeg tror jeg tager fat i dem som har kælder omkring starten af Vestra Hamnen, lige ved siden af den tøjbutik der ligger der. Så hvis nogen kender nogen i den ejendom, må de meget gerne pm mig. På forhånd tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 De giver et tilskud hvis man er på korrekt plads, ja. Og det har jeg nu, dog har jeg endnu ikke haft held med at snakke med den dame som står for det derinde, og vi snakker måske 10'e opkald. Det virker som om man skal have personlig garage eller lign. for at kunne have lækre fælge som er mere end 18" i malmø... Der bliver jo også stjålet biler og fælge i DK. Det er ikke min opfattelse at pakeringshuse eller kældre er sikrere, tror faktisk at holde på gaden er ganske sikkert, der kan de jo nemmere ses hår de laver deres numre.....og de har måske bemærket min Tikka 300WM i vinduet.....?? En skam man ikke må "gokke" dem ved mistanke om at de har til hensigt at forsøge på tyveri..... I vores parkeringskælder har jeg fået stjålet lidt af hvert......en gummiskraber til bilen (sådan en man bruger efter man har vasket bil) dækken (helkapell) til bilen.....alu. sidespejle....og så lige et sæt 19 tommer. De var godt nok skæve, så tyven har fået svært ved at få penge for dem......det fryder mig lidt når jeg bliver bitter over de tyverier der har været i kælderen. De nye jeg fik var mere runde......:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CpX 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 Der bliver jo også stjålet biler og fælge i DK. Det er ikke min opfattelse at pakeringshuse eller kældre er sikrere, tror faktisk at holde på gaden er ganske sikkert, der kan de jo nemmere ses hår de laver deres numre.....og de har måske bemærket min Tikka 300WM i vinduet.....?? Min første plads, var offentlig. En p malmø plads - Der var små 100 vinduer og altid lys dernede, men de var da ligeglade. Er enig i kældre osv måske er en tom sikkerhed, samt at video overvågning er ligegyldig når ingen er intr. i at se den. Hvad er en Tikka 300? Lige umiddelbart lyder det som en super mikroovn.... men ved googling et gevær, har du et gevær liggende i din bil? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2010 Ved det ikke Benzino. Men jeg har lige fået min tilbage' date=' og 2 dage efter stjal de hele lortet igen, altså idag. Fra et phus jeg havde sat den ind i.[/quote'] Surt. Har bilen taget yderligere skade? Og hvordan forholder forsikringen sig til det? Jeg fik nakket mine 18 " fælge på udendørs parkering og det der undrer mig er at de ikke tog dem der sad på en identisk bil på parkeringspladsen som var 19 " og mere værdifulde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CpX 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2010 Forsikringen var faktisk ganske udemærket, ja den tog ret stor skade, smadret trunk, dvd gps'en som sad bagi blev taget, samt de har pillet i strømmen. Og tog de ting der skærmede for tingene, dem med stof på som sidder og dækker de omtalte ting i bagage rummet. Skørterne tog skade igen, og ved ikke om bilen ellers har taget skade af at fronten stod på asfalt. Jeg er tvunget til nu at finde nogle nedturs fælge for en periode eller bare nogen der ikke er værd at stjæle... fordi ligemeget hvilke p plads/hus jeg tager, så er de der med det samme. Så ingen fine fælge over 18" for mig nu, og helst ikke nye dæk eller noget som har værdi... Jeg gik en runde i p huset, og så også én anden lign bil med fælge, men den havde de ikke rørt, om det var fordi det ikke var original ved jeg ikke. Men det er bare sindsygt frustrerende. Jeg har ikke fået snakket med p malmö om hvilke tilskud de vil give. Men tror heller ikke forsikringen vil blive ved, derfor giver jeg op for det ender med jeg selv står med regningen lige pludselig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2010 Damn min havde taget lidt skade på undervognen men de havde lagt noget under bilen så den ikke rørte asfalt. Vil det sige forsikringen tog hele udgiften? I mit tilfælde skal jeg af med en del, selvom forsikringen tager nogle kilo mere end min egen udgift. Selvom det er 18 " så er det dyre fælger og dæk de tog. Det med P huse der ikke engang vil kigge på videovervågningen lyder alt for galt. Hvorfor har de den overhovedet kan man undre sig. Jeg kan godt forstå du ser på nedturs fælge, den tanke har jeg allerede haft selv. Måske vi skulle låne Tikka 3000 og parkere vores biler sammen og vente på bøllernes næste forsøg? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2010 Man må som privatperson eller firma ikke efterforske, dvs. kigge videoovervågning igennem, der skal det være politiet der beder om at få det udleveret og de gider nok ikke kigge det igennem for et biltyveri....... Som privatperson må man efterforske "så langt øjet kan se", dvs. at man ikke må sætte sig ned og læse logs, se videoovervågning osv. så gør man noget strafbart. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites