Lyqvist 10 Anmeld indhold Skrevet May 25, 2010 Hej alle sammen.. Jeg skal snart flytte til sverige og har kig på en BMW 330Ci, det er en af mine venner der ovre som har den og vil gerne gemme den til mig når jeg kommer der over ellers sælger han den nu.. Så ville gerne finde ud af hva jeg skal give i forsikring for den, da det nok er det der styre om jeg køber bilen eller ej.. Prøvede idag at ringe til insplanet men de kunne ikk hjælpe mig da jeg skal have svensk personnr først.. Så hvis der nu er nogle der kunne hjælpe mig med at finde nogle ca priser så ville jeg være glad.. Mig selv: 21 år/3 år skadefri i DK lejlighed i Bunkeflostrand Parkering i flerbils garage det skal være helforsikring Bilen: BMW 330Ci 2001 10-15.000 km Andet i skal bruge på bilen eller mig så skriv hvis i vil hjælpe tak.. Ved godt jeg ikk vil få den præcise pris men er oss bare ude efter en ca. Tak for hjælpen på forhånd Hilsen mig.. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2010 Var det ikke nemmere selv at ringe til et forsikringsselskab??? Og desuden, ingen regnr. Ingen pris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lyqvist 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2010 .. REg nr.. UCT 618 Tjo men hvis der nu var en 21 årig knægt der over med svensk personnr kunne han måske prøve insplanet.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites