Tomcat 10 Anmeld indhold Skrevet May 24, 2010 Jeg har købt 5 sække med (Pinje) barkflis fra Plantagen. Det har en super fin rød farve men det koster en formue hvis man skal købe meget. Så jeg tænkte at jeg skulle lede efter noget billigere, og det fandt jeg. 1 krone pr kg barkflis hos NSR i helsingborg, problemet er dog at det ikke har samme estetiske udseende som det jeg har i forvejen. Så mit spørgsmål er om man kan købe samme fine barkflis fra andre end plantagen for mere humane priser? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2013 Samler lige denne tråd op igen... Jeg leder efter en større mængde træflis til afdækning i haven, men i Sverige kan jeg kun finde en enten dyre sække i byggemarkederne/havecentrene, eller noget skodflis (ophuggede paller, og lignende). I Danmark findes normalt en god (oftest lys) kvalitet som kan købes enten i storsække, leveret med lastbil eller selvafhentet. Er der nogen der kender et sted (helst i nærheden) af Malmö, hvor man kan købe sig en trailerfuld træflis af god kvalitet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hrhansen 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2013 Hejsa Grus.nu - der kan du få täckbark 600 pr. kbm. - lige til at hente i trailer... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter M 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2013 Torvprodukter i Svedala, 400kr pr m3 täckbark. De læsser det på din egen trailer eller du kan låne en gratis. /Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites