Jump to content
Tomcat

Barkflis/Träflis

Recommended Posts

Jeg har købt 5 sække med (Pinje) barkflis fra Plantagen. Det har en super fin rød farve men det koster en formue hvis man skal købe meget. Så jeg tænkte at jeg skulle lede efter noget billigere, og det fandt jeg. 1 krone pr kg barkflis hos NSR i helsingborg, problemet er dog at det ikke har samme estetiske udseende som det jeg har i forvejen. Så mit spørgsmål er om man kan købe samme fine barkflis fra andre end plantagen for mere humane priser?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Samler lige denne tråd op igen... Jeg leder efter en større mængde træflis til afdækning i haven, men i Sverige kan jeg kun finde en enten dyre sække i byggemarkederne/havecentrene, eller noget skodflis (ophuggede paller, og lignende). I Danmark findes normalt en god (oftest lys) kvalitet som kan købes enten i storsække, leveret med lastbil eller selvafhentet. Er der nogen der kender et sted (helst i nærheden) af Malmö, hvor man kan købe sig en trailerfuld træflis af god kvalitet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites