Neua 10 Anmeld indhold Skrevet May 15, 2010 Vi har en del projekter vi gerne vil have udført, blandt andet isolering, gulvlægning, ændring af et stort gavlvindue til en lukket gavl m.m. Efter at have søgt på nettet og kontaktet over 12 forskellige firmaer, er det kun lykkedes os at få kontakt til et firma som kom i en polsk bil. Er der nogen der kan anbefale et firma man kan stole på i Malmö området (vi bor i tygelsjö) og som kan stå for det hele. Håber der er andre herinde der har et firma de har gode erfaringer med... //Neua Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2010 Men vil I have eet firma til at ordne det hele? Jeg ville nok personligt selv kontakte et vinduesfirma eller murer vedr. vinduet og et gulvfirma til gulvet m.v. Jeg ved at der her på debatten er en del tidligere indlæg om bl.a. gulvfirmaer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
morten 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2010 Ja, det har jeg, ring til Roger Nordin på 070 607 30 70, han er god og rimelig i pris og så er det et lille firma med bare ham selv og hans søn ansat så de er til at stole på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MaltheVad 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2010 Jeg kan tilbyde min proffesionele hjælp. Kontakt/mail mig for yderligere information. Venligst Malthe Vad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites