Jump to content
Lollikken

Billede af DSBfirst garantibillet søges

Recommended Posts

Som titel siger, så søger jeg et billede af en DSBfirst rejsegaranti billet. Det skal bruges til et forslag/præsentation, så kvaliteten må gerne være så god at man kan læse hvad der står på felterne. Højkvalitets billede eller scanning vil være at foretrække (og nej den skal ikke bruges til dokument falskneri =P).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
En pendlergarantibillet eller bare en almindelig rejsetidsgarantibillet? Der er jo forskel
Heh ja det var selvfølgelig et godt spørgsmål. Jeg har kun kørt med pendlergarantibilletten så det var den jeg tænkte på (den gule) men jeg antager begge kan bruges :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du har fået en privat meddelelse' date=' men det er vist et generelt problem med det nye layout, at man ikke får nogen pop-up-meddelelse, når der er nye private beskeder...?[/quote'] Og du skulle have fået 2 af mig, sendt i går omkring kl. 14:16 :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du har fået en privat meddelelse' date=' men det er vist et generelt problem med det nye layout, at man ikke får nogen pop-up-meddelelse, når der er nye private beskeder...?[/quote']Popper fint hos mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men ikke i Safari på en Mac... underligt! Skal man gøre noget specielt i indstillinger i det nye layout?
Jeg ændrede ikke noget, og det virkede stadig. Jeg har dog siden været i kontrolpanelet og finjustere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites