Lollikken 10 Anmeld indhold Skrevet May 15, 2010 Som titel siger, så søger jeg et billede af en DSBfirst rejsegaranti billet. Det skal bruges til et forslag/præsentation, så kvaliteten må gerne være så god at man kan læse hvad der står på felterne. Højkvalitets billede eller scanning vil være at foretrække (og nej den skal ikke bruges til dokument falskneri =P). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2010 En pendlergarantibillet eller bare en almindelig rejsetidsgarantibillet? Der er jo forskel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2010 En pendlergarantibillet eller bare en almindelig rejsetidsgarantibillet? Der er jo forskel Heh ja det var selvfølgelig et godt spørgsmål. Jeg har kun kørt med pendlergarantibilletten så det var den jeg tænkte på (den gule) men jeg antager begge kan bruges :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2010 Bump................. EDIT: Og Unbump :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2010 Du har fået en privat meddelelse, men det er vist et generelt problem med det nye layout, at man ikke får nogen pop-up-meddelelse, når der er nye private beskeder...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2010 Du har fået en privat meddelelse' date=' men det er vist et generelt problem med det nye layout, at man ikke får nogen pop-up-meddelelse, når der er nye private beskeder...?[/quote'] Og du skulle have fået 2 af mig, sendt i går omkring kl. 14:16 :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2010 Du har fået en privat meddelelse' date=' men det er vist et generelt problem med det nye layout, at man ikke får nogen pop-up-meddelelse, når der er nye private beskeder...?[/quote']Popper fint hos mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2010 Men ikke i Safari på en Mac... underligt! Skal man gøre noget specielt i indstillinger i det nye layout? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2010 Men ikke i Safari på en Mac... underligt! Skal man gøre noget specielt i indstillinger i det nye layout?Jeg ændrede ikke noget, og det virkede stadig. Jeg har dog siden været i kontrolpanelet og finjustere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites