Jump to content
Gio

Ny version af debatten - let the bug-hunt begin!

Recommended Posts

Tilsyneladende er upload af billeder noget knald i denne version. http://www.sunddebat.com/showthread.php?19701-S-Sort-massage-SPA-Bubbelbad har også problemet.
Steen, en lille detalje: Links kunne være rare at have underlined hele tiden som tidligere, og ikke som nu kun ved mouse-over - og gerne med den velkendte blå farve. For overskuelighedens skyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er godt spottet, Paul! :surprise: Jeg prøvede lige at omdøbe ovenstående tråd (læs: fjerne punktummerne)...og bingo! http://www.sunddebat.com/showthread.php?17712-Hot-Hatch-)-der-sker-da-noget!/page17 Steen er vist i Østrig p.t. - så hvornår han evt. tager fat igen ved jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er det muligt man kan få knyttet forum og indlægsoverskrift på' date=' når nyeste tråde vises ? - det vil give et meget bedre overblik, ligesom det var i den gamle version :-)[/quote']Ikke helt forstået?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er godt spottet, Paul! :surprise: Jeg prøvede lige at omdøbe ovenstående tråd (læs: fjerne punktummerne)...og bingo! http://www.sunddebat.com/showthread.php?17712-Hot-Hatch-)-der-sker-da-noget!/page17 Steen er vist i Østrig p.t. - så hvornår han evt. tager fat igen ved jeg ikke.
Slut med "friendly URL".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Steen' date=' en lille detalje: Links kunne være rare at have underlined hele tiden som tidligere, og ikke som nu kun ved mouse-over - og gerne med den velkendte blå farve. For overskuelighedens skyld.[/quote'] Ja, det er sq kønt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes jeg har svært ved at finde "Dagens Meddelelser" - medmindre der ikke ér nogle nye, siden jeg har været logget ud og ind siden sidst? Derudover brugte jeg også "Sidst logget ind" som reference en hel del. Er det muligt at få igen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg synes jeg har svært ved at finde "Dagens Meddelelser" - medmindre der ikke ér nogle nye' date=' siden jeg har været logget ud og ind siden sidst?[/quote'] Hørt! :thumbup: Det er nærmest den eneste "indgang", jeg bruger. Heldigvis popper den op som 1. forslag i min browser, blot jeg skriver "sundd". Ville dog være på sin plads med et direkte link lige ved siden af "Nye meddelelser" i den lille sorte bjælke øverst. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites