Paul 26 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2010 Hvilken opløsning kører du med ? 1280 x 1024 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2010 Hvad er formålet med http://www.sunddebat.com/content.php?5-Debatten ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2010 Jeg oplever at ændring i en overskrift ikke slår igennem, hvis jeg bruger æ-ø-å. Oplevede det på dette indlæg: Der manglede et "S:" foran - og stavemåden var oprindeligt med ø. Jeg kunne ikke få den til at spise ændringen. Så prøvede jeg at fjerne ø'erne i teksten, og erstatte med oe - og så var der ingen problemer. Nu kan jeg dog ikke få lov at ændre det tilbage :o Tilsyneladende har vi et issue med danske karakterer et sted - jeg har dog kun testet i IE8...indtil videre. Jeg kunne nu godt. Også i IE. Fejl 40 ?Ihh ja..klart! *lol* Jeg har nu testet i Chrome også - og jeg kan sagtens ændre til alt andet end til noget med æ-ø-å. Titlen er IGEN med oe efter min test :) S: Loebe nummer til Broloebet d. 12 juni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2010 Hvad med billeder som er vedhæftet eksisterende tråde? Hvad skal man gøre for at få dem vist igen? se fx http://www.sunddebat.com/showthread.php?19425-S-2-stk-Conti-SportContact-3-sommerdæk&p=217198#post215552 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2010 Hvad med billeder som er vedhæftet eksisterende tråde? Hvad skal man gøre for at få dem vist igen? se fx http://www.sunddebat.com/showthread.php?19425-S-2-stk-Conti-SportContact-3-sommerdæk&p=217198#post215552Tilsyneladende ikke over hele linien den er gal. Flere tråde indeholder stadig lokale attachments - men nogle mangler også. Ikke rigtig nogen rød tråd i hvorfor osv. Så, Steen - endnu en sjov lille opgave :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2010 Tilsyneladende ikke over hele linien den er gal. Flere tråde indeholder stadig lokale attachments - men nogle mangler også. Ikke rigtig nogen rød tråd i hvorfor osv. Så' date=' Steen - endnu en sjov lille opgave :)[/quote'] Det har jeg fortalt dig om. Det er desværre ikke helt let. Attachments har flyttet tabel fra Version 3 til 4 og ved en fejl blev de ikke flyttet ved opgraderingen, så jeg prøver at se hvordan jeg løser det. Jeg har alle attachment i fil-form, bare ikke i tabellen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2010 Det har jeg fortalt dig om. Det er desværre ikke helt let. Attachments har flyttet tabel fra Version 3 til 4 og ved en fejl blev de ikke flyttet ved opgraderingen' date=' så jeg prøver at se hvordan jeg løser det. Jeg har alle attachment i fil-form, bare ikke i tabellen.[/quote']Ah...dén fejl, ja. Havde jeg lige "glemt". Beklager. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse S 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2010 Kunne det evt. være muligt at få Engelsk sprog som valgmulighed? De hæslige danske oversættelser distraherer mig alt for meget, fra indholdet på selve debatten... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2010 Kunne det evt. være muligt at få Engelsk sprog som valgmulighed? De hæslige danske oversættelser distraherer mig alt for meget' date=' fra indholdet på selve debatten... ;)[/quote']God idé, faktisk! STEEN! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2010 Kunne det evt. være muligt at få Engelsk sprog som valgmulighed? Done. De hæslige danske oversættelser distraherer mig alt for meget, fra indholdet på selve debatten... ;) takker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse S 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2010 Done. Thanks - I like it :D takker. Hehe - var skam ikke personligt ment! Troede det var sådan en standard vBulletin-oversættelse fra deres site... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2010 Af en eller anden årsag, så er "Nyeste" og "Nye Meddelelser" tomme efter man logger ind. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2010 Thanks - I like it :D Hehe - var skam ikke personligt ment! Troede det var sådan en standard vBulletin-oversættelse fra deres site... Nej der er ikke en officiel oversættelse. Grunden er en bruger-oversættelse fra en ældre version, men meget af det efterfølgende har jeg selv oversat. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2010 Af en eller anden årsag' date=' så er "Nyeste" og "Nye Meddelelser" tomme efter man logger ind.[/quote'] Ikke hos mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2010 Nej der er ikke en officiel oversættelse. Grunden er en bruger-oversættelse fra en ældre version' date=' men meget af det efterfølgende har jeg selv oversat.[/quote'] Hvaaa', kan vi så ikke lige få lavet "Idag" om til "I dag" og "Tilmeldings dato" om til "Tilmeldingsdato". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2010 http://sunddebat.com ryger på google....www.sunddebat.com ryger her på siden... DNS skal lige køres ind....;)http://sunddebat.com peger stadig ikke korrekt.Hvad er formålet med http://www.sunddebat.com/content.php?5-Debatten ?*venter nysgerrigt på svar* :p Ihh ja..klart! *lol* Jeg har nu testet i Chrome også - og jeg kan sagtens ændre til alt andet end til noget med æ-ø-å. Titlen er IGEN med oe efter min test :) S: Loebe nummer til Broloebet d. 12 juniJeg kan stadig ikke ændre/rette titler på tråde indeholdende æ-ø-å. (og ja...indlægget er igen med oe efter at have testet) Nå ja...Switch Editor Mode ved Advanced Reply fungerer også stadig som vinden blæser :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2010 Jeg kan stadig ikke ændre/rette titler på tråde indeholdende æ-ø-å.*bump* Nå ja...Switch Editor Mode ved Advanced Reply fungerer også stadig som vinden blæser :o...nu er muligheden for at switch'e helt væk!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvist 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2010 F Connect Jeg har Windows Internet Explorer ver. 8.0.6001. Den blå Facebook-ting, der kan bruges til login har bestemt sig til at lægge sig oven i det normale logon-felt. Det er åbenbart kun et Explorer problem, da jeg har testet andre browsere, hvor F Connect står pænt til venstre for logon-feltet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2010 Jeg har Windows Internet Explorer ver. 8.0.6001. Den blå Facebook-ting' date=' der kan bruges til login har bestemt sig til at lægge sig oven i det normale logon-felt. Det er åbenbart kun et Explorer problem, da jeg har testet andre browsere, hvor F Connect står pænt til venstre for logon-feltet.[/quote']Testet i 8.0.7600 hér, og fungerer som den skal. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2010 FYI: Ved forsøg på at tilgå http://www.sunddebat.com/showthread.php?17712-Hot-Hatch-)-der-sker-da-noget..../page17 får jeg : Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2010 FYI: Ved forsøg på at tilgå http://www.sunddebat.com/showthread.php?17712-Hot-Hatch-)-der-sker-da-noget..../page17 får jeg : http://sentinel.dk/images/sunddebat-broken.pngDem er jeg også begyndt at se rundt omkring, desværre. Lagde første gang mærke til det i aftes omkring midnat. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvist 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2010 Testet i 8.0.7600 hér' date=' og fungerer som den skal.[/quote'] Jeg kører Windows Vista 64-bit, er det grunden til, at du kan have et højere versionsnr end jeg har? - og kan det være årsagen til, at Explorer opfører sig forskelligt. Jeg har prøvet at uploade et udsnit af mit skærmbillede. Det lykkedes ikke. Jeg får følgende fejl: 403[iOErrorEvent type="ioError" bubbles=false cancelable=false eventPhase=2 text="Error # 2038] - ved du, hvad det betyder?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2010 Jeg har prøvet at uploade et udsnit af mit skærmbillede. Det lykkedes ikke. Jeg får følgende fejl: 403[iOErrorEvent type="ioError" bubbles=false cancelable=false eventPhase=2 text="Error # 2038] Hvis du mailer dit screenshot til frederik (AT) dannemare (DOT) net, kan jeg inkludere det i tråden her, så vi kan se det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvist 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2010 Hvis du mailer dit screenshot til frederik (AT) dannemare (DOT) net' date=' kan jeg inkludere det i tråden her, så vi kan se det.[/quote'] Det har jeg nu gjort - tak for hjælpen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2010 Jeg kører Windows Vista 64-bit' date=' er det grunden til, at du kan have et højere versionsnr end jeg har? - og kan det være årsagen til, at Explorer opfører sig forskelligt[/quote']Jeg er p.t. på Win7 64bit - så det er nok forklaringen, ja. Din IOerror er tilsyneladende et velkendt problem i vB4. (En hurtig Google'r kastede en masse af sig, desværre) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites