Rikke Rost 11 Anmeld indhold Skrevet May 13, 2010 Lernacken nu her i weekenden??? Hvad synes folk der passer bedst? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2010 Har været i Aalborg de seneste dage, og næste weekend er allerede fyldt op, men derefter er jeg klar. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2010 Noget nyt omkring leveringsdato på bilen ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2010 Noget nyt omkring leveringsdato på bilen ? Henter den på onsdag i næste uge. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2010 Lernacken. Søndag d. 30. Kl. 11:00 ? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2010 Lernacken. Søndag d. 30. Kl. 11:00 ? ;) Ved nærmere eftertanke befinder jeg mig på Sturup Raceway d. 30. (skal dog ikke selv køre), så vi kunne måske sparke lidt dæk og sniffe lidt dækrøg dér i stedet for på Lernacken? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2010 Er i Norge hele den weekend, men kommer jeg hjem i tid, så kan det være jeg kigger forbi søndag :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2010 FYI: Er på Sturup mellem 11:00 og 13:00, hvis nogen skulle have lyst til at mødes... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2010 Ja, jeg vil altså rigtig gerne se din nye bil, så jeg regner med at kigge forbi... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites