hpn 10 Anmeld indhold Skrevet May 12, 2010 Hvis man har en mini-pc (10"), hvordan får man så installeret diverse programmer, man allerede har på cd/dvd (windows xp, word etc)? Og kan man så ikke längere brände billeder direkte på en dvd? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2010 Hvis man har en mini-pc (10")' date=' hvordan får man så installeret diverse programmer, man allerede har på cd/dvd (windows xp, word etc)? Og kan man så ikke längere brände billeder direkte på en dvd?[/quote'] overförer/installerer/bränder via netvärk hvor du anvender cdrom drevet i en anden maskine.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jerikras 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2010 overförer/installerer/bränder via netvärk hvor du anvender cdrom drevet i en anden maskine.... Man kan også kopiere programmet til en USB stick og derefter installere programmet til mini pc´en via den. Det har jeg selv gjort på min egen mini pc. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2010 Netværk (herunder internet og e-mail) USB stik Eksternt CD/DVD-drev Masser af muligheder :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2010 ok, så er det jo ikke en maskine, man kan bruge i stedet for en alm pc. Det var lige det, jeg skulle have på plads :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim79 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2010 Man kan let ikek arbejde på en mini pc med 10" på samme måde som på en igtig skærm. Så nej det er ikek n erstatniung. Typisk er de helle rikke så krftige da de rikke behøves det store for ta køre det grundlæggende i dem. Man kan dog koble dem til alm skærm, ekstern brænder, og mus og tastatur. Det kan du jo have stående derhjemme, så den,, når du er hjemme opfører dig normalt og er normal at ide ved, og så når du er ude er dte vle sjældent at du akut har behov for en brænder.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2010 Man kan let ikek arbejde på en mini pc med 10" på samme måde som på en igtig skærm. Så nej det er ikek n erstatniung. Typisk er de helle rikke så krftige da de rikke behøves det store for ta køre det grundlæggende i dem. Man kan dog koble dem til alm skærm, ekstern brænder, og mus og tastatur. Det kan du jo have stående derhjemme, så den,, når du er hjemme opfører dig normalt og er normal at ide ved, og så når du er ude er dte vle sjældent at du akut har behov for en brænder.. for meget kaffe? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim79 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2010 Jeg tror egentlig at der er tale om et tastatur som nægter at skrive det jeg beder det om... Eller mig som skriver hurtigere end jeg er i stand til.. Måske mest det sidste. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2010 Jeg tror egentlig at der er tale om et tastatur som nægter at skrive det jeg beder det om... Eller mig som skriver hurtigere end jeg er i stand til.. Måske mest det sidste. hehe men hvem er Helle og Rikke og er de läkre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim79 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2010 Det begynder snart at ligne kapring af tråden.. Men er vel nød til at svare, at man må holde sine hemmeligheder når man har to af den slags navne ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites