Jump to content
hpn

mini pc

Recommended Posts

Hvis man har en mini-pc (10"), hvordan får man så installeret diverse programmer, man allerede har på cd/dvd (windows xp, word etc)? Og kan man så ikke längere brände billeder direkte på en dvd?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis man har en mini-pc (10")' date=' hvordan får man så installeret diverse programmer, man allerede har på cd/dvd (windows xp, word etc)? Og kan man så ikke längere brände billeder direkte på en dvd?[/quote'] overförer/installerer/bränder via netvärk hvor du anvender cdrom drevet i en anden maskine....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
overförer/installerer/bränder via netvärk hvor du anvender cdrom drevet i en anden maskine....
Man kan også kopiere programmet til en USB stick og derefter installere programmet til mini pc´en via den. Det har jeg selv gjort på min egen mini pc.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan let ikek arbejde på en mini pc med 10" på samme måde som på en igtig skærm. Så nej det er ikek n erstatniung. Typisk er de helle rikke så krftige da de rikke behøves det store for ta køre det grundlæggende i dem. Man kan dog koble dem til alm skærm, ekstern brænder, og mus og tastatur. Det kan du jo have stående derhjemme, så den,, når du er hjemme opfører dig normalt og er normal at ide ved, og så når du er ude er dte vle sjældent at du akut har behov for en brænder..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man kan let ikek arbejde på en mini pc med 10" på samme måde som på en igtig skærm. Så nej det er ikek n erstatniung. Typisk er de helle rikke så krftige da de rikke behøves det store for ta køre det grundlæggende i dem. Man kan dog koble dem til alm skærm, ekstern brænder, og mus og tastatur. Det kan du jo have stående derhjemme, så den,, når du er hjemme opfører dig normalt og er normal at ide ved, og så når du er ude er dte vle sjældent at du akut har behov for en brænder..
for meget kaffe? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tror egentlig at der er tale om et tastatur som nægter at skrive det jeg beder det om... Eller mig som skriver hurtigere end jeg er i stand til.. Måske mest det sidste.
hehe men hvem er Helle og Rikke og er de läkre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites