Troejborg 10 Anmeld indhold Skrevet May 11, 2010 Hej! Jeg og kæresten er netop startet op med en ny hobby.. Vi har købt et halv proffesionelt kamera - og er derfor i gang med at lære stadig.. Vi mangler nogle gode steder der egner sig til fotografering.. Det skal ikke være en blomst eller noget.. Men et sted!.. Et forladt sted f.eks.? Dette er der jo masser af i KBH, så må der også være det herovre :-) Eller andre idéer - kom glad :-) Kæresten er allerede i gang med fotosesioner af biler.. Mvh. Thomas og Karina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2010 hej! Jeg og kæresten er netop startet op med en ny hobby..vi mangler nogle gode steder der egner sig til fotografering.. sovevÄrelset Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
brevadt 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2010 På Gottorps Allé, ude ved Bunkefo, ligge en stor forladt villa skjult forenden af allén. Tror at der er potentiale for gode billeder omkring skumring. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2010 På Gottorps Allé, ude ved Bunkefo, ligge en stor forladt villa skjult forenden af allén. Tror at der er potentiale for gode billeder omkring skumring. Dét vil jeg lige sige videre - det lyder meget interessant :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2010 Det var godt nok et halv skummelt sted - den villa.. Hvad er der med den villa? Siden den bare står tom.. Men rigtig nok - vi fik nogle fede billeder + længere ude af vejen kunne man køre under en bro.. Der fik vi nogle fede billeder af bilen.. Andre der har nogle gode forslag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2010 Jakriborg er også et fotogent sted og omtales ofte som lidt af en kulisseby. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2010 Dén vil jeg også lige side videre :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites