Jump to content
Snus

Snus priser.

Recommended Posts

Er der nogle, som kan fortælle mig, hvor jeg kan købe billigt snus i Malmö? De mærker jeg søger er General White, Ettan white, og Grovsnus også white? Hvad koster de pr. stock? På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nu synes jeg i tager integrationen lidt for höjtideligt :) troede kun det var svenskere der proppede det skidt i munden
en ting er sikkert, det er ikke sundt og smager ej heller ikke godt. Men un er jo jo så IKKE ryger ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
en ting er sikkert' date=' det er ikke sundt og smager ej heller ikke godt. Men un er jo jo så IKKE ryger ;)[/quote'] haha jeg ser aldrig luksusfälden og den slags skidt men konen sad og så det en dag og der var gudhjälpemig en svensker der brugte 3500 om måneden på snus hahahaha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For at svare på det egentlige spørgsmål, så har jeg set snus til 320 SEK for en stock (10 stk) ved Willys - skal så ikke kunne sige, om de har alle dine nævnte udgaver. Det er nok noget af det billigste jeg har set - mener også at Netto plejer at være ok billige sammenlignet med tankstationer osv. Willys Malmö Katrinelund Adress: Celsiusgatan 38, 212 14 MALMÖ Thomas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
haha jeg ser aldrig luksusfälden og den slags skidt men konen sad og så det en dag og der var gudhjälpemig en svensker der brugte 3500 om måneden på snus hahahaha
h24.gif Sindssygt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites