Snus 10 Anmeld indhold Skrevet May 11, 2010 Er der nogle, som kan fortælle mig, hvor jeg kan købe billigt snus i Malmö? De mærker jeg søger er General White, Ettan white, og Grovsnus også white? Hvad koster de pr. stock? På forhånd tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DKSEFR 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2010 Jeg kender ikke til priserne men vi har handlet på city gross ved rosengården Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2010 nu synes jeg i tager integrationen lidt for höjtideligt :) troede kun det var svenskere der proppede det skidt i munden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2010 nu synes jeg i tager integrationen lidt for höjtideligt :) troede kun det var svenskere der proppede det skidt i munden en ting er sikkert, det er ikke sundt og smager ej heller ikke godt. Men un er jo jo så IKKE ryger ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2010 en ting er sikkert' date=' det er ikke sundt og smager ej heller ikke godt. Men un er jo jo så IKKE ryger ;)[/quote'] haha jeg ser aldrig luksusfälden og den slags skidt men konen sad og så det en dag og der var gudhjälpemig en svensker der brugte 3500 om måneden på snus hahahaha Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2010 haha jeg ser aldrig luksusfälden og den slags skidt men konen sad og så det en dag og der var gudhjälpemig en svensker der brugte 3500 om måneden på snus hahahaha mega dumt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2010 mega dumt. ja og så siger de at hash er vanedannene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
donmop 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2010 For at svare på det egentlige spørgsmål, så har jeg set snus til 320 SEK for en stock (10 stk) ved Willys - skal så ikke kunne sige, om de har alle dine nævnte udgaver. Det er nok noget af det billigste jeg har set - mener også at Netto plejer at være ok billige sammenlignet med tankstationer osv. Willys Malmö Katrinelund Adress: Celsiusgatan 38, 212 14 MALMÖ Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2010 haha jeg ser aldrig luksusfälden og den slags skidt men konen sad og så det en dag og der var gudhjälpemig en svensker der brugte 3500 om måneden på snus hahahaha Sindssygt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites