Jump to content
Toft

3 telefonsvarer (+4531133333)

Recommended Posts

Ifm at jeg for nyligt har skiftet til andet abonnement hos 3, så opdagede jeg en pæn irriterende detalje, som andre evt også kan være udsat for. Så hvis du ligesom mig er typen der bare skæver til det månedlige regningbeløb, og betaler regningen fordi beløbet nogenlunde ligner det beløb det plejer, ja så læs lige videre: Jeg nærstuderede lige min nyeste regning, og fandt ud af at hver gang jeg ringer til telefonsvaren (+4531133333), så står der på min faktura at jeg har ringet til dette nummer: +46735333319 u13.gif Ja og det er jo så til en pris af ca. 3 kr/min.. Gik derefter alle regninger et ½ år tilbage i gennem, og same same, dette svenske +46735333319 nummer optræder hver gang jeg har ringet til min telefonsvarer på nummer: +4531133333 u215.gif Det er jo gået hen og løbet op i et par hundrede kroner med tiden, så deeet... Anyway, jeg har snakket frem og tilbage med 3 idag, og de kan godt se problemet, men deres teknikere siger det er UMULIGT at jeg kan ringe +4531133333, få fat i den danske telfonsvarer på hel normal vis (det gør jeg jo), men samtidig viser det sig at jeg faktureres for at ringe til svensk 3's telefonsvarer som er +46735333319. Men de vil arbejde på sagen for at få løst mit problem, og jeg vil få pengene retur for alle mine mange fejlfaktureringer gennem tiden. Som sagt, så ringer jeg +4531133333 og kommer hver gang i gennem til telefonsvaren på HELT NORMALT vis, derfor ville jeg aldrig have opdaget der var noget galt, hvis ikke jeg kiggede på mine regninger og så at mine opkald til telefonsvaren faktureres som havde jeg ringet til den svenske telefonsvarer på +46735333319, hvilket jeg i sagens natur aldrig nogensinde har gjort. 3 havde aldrig hørt om noget lignende, og de mente som sagt tidligere, at det var umuligt. Altså indtil de så ringede mig op på en anden telefon, bad mig ringe +4531133333 på min 3 mobil, og de så i den anden ende kunne se jeg ringede til +46735333319 jamen dog.... :rolleye: Så et godt råd: gå ind på "mit 3" og tjek dine regninger og se om du er blevet faktureret for at ringe til dette nummer her: +46735333319, når du i virkeliheden ringer til dette nummer her: +4531133333.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige tjekket vores regninger ...... Vi har samme problem på vores 3 stk mobiler, det bliver jo til mange penge på de 3 år vi har boet her:scared::mad: Tror vist lige jeg må ringe til 3 mobil i morgen. Tak for tippet:rolleye::th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Min telefonsvarer bliver faktureret korrekt på det danske +45 31133333 nummer - jeg har så også "3 SE" som operatør når jeg er i Sverige.
Vi har vel alle "3 SE" som operatør når vi er i Sverige, men nogle af os bliver bare fejlfaktureret når vi ringer til telefonsvaren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi har vel alle "3 SE" som operatør når vi er i Sverige' date=' men nogle af os bliver bare fejlfaktureret når vi ringer til telefonsvaren.[/quote'] Skriver du ikke i en anden tråd herinde, at du er på "Telenor.se" net - men til 3's priser??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ifm at jeg for nyligt har skiftet til andet abonnement hos 3, så opdagede jeg en pæn irriterende detalje, som andre evt også kan være udsat for. Så hvis du ligesom mig er typen der bare skæver til det månedlige regningbeløb, og betaler regningen fordi beløbet nogenlunde ligner det beløb det plejer, ja så læs lige videre: Jeg nærstuderede lige min nyeste regning, og fandt ud af at hver gang jeg ringer til telefonsvaren (+4531133333), så står der på min faktura at jeg har ringet til dette nummer: +46735333319 u13.gif Ja og det er jo så til en pris af ca. 3 kr/min.. Gik derefter alle regninger et ½ år tilbage i gennem, og same same, dette svenske +46735333319 nummer optræder hver gang jeg har ringet til min telefonsvarer på nummer: +4531133333 u215.gif Det er jo gået hen og løbet op i et par hundrede kroner med tiden, så deeet... Anyway, jeg har snakket frem og tilbage med 3 idag, og de kan godt se problemet, men deres teknikere siger det er UMULIGT at jeg kan ringe +4531133333, få fat i den danske telfonsvarer på hel normal vis (det gør jeg jo), men samtidig viser det sig at jeg faktureres for at ringe til svensk 3's telefonsvarer som er +46735333319. Men de vil arbejde på sagen for at få løst mit problem, og jeg vil få pengene retur for alle mine mange fejlfaktureringer gennem tiden. Som sagt, så ringer jeg +4531133333 og kommer hver gang i gennem til telefonsvaren på HELT NORMALT vis, derfor ville jeg aldrig have opdaget der var noget galt, hvis ikke jeg kiggede på mine regninger og så at mine opkald til telefonsvaren faktureres som havde jeg ringet til den svenske telefonsvarer på +46735333319, hvilket jeg i sagens natur aldrig nogensinde har gjort. 3 havde aldrig hørt om noget lignende, og de mente som sagt tidligere, at det var umuligt. Altså indtil de så ringede mig op på en anden telefon, bad mig ringe +4531133333 på min 3 mobil, og de så i den anden ende kunne se jeg ringede til +46735333319 jamen dog.... :rolleye: Så et godt råd: gå ind på "mit 3" og tjek dine regninger og se om du er blevet faktureret for at ringe til dette nummer her: +46735333319, når du i virkeliheden ringer til dette nummer her: +4531133333.
Hvad endte det Så med? Får du lidt mønt tilbage?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skriver du ikke i en anden tråd herinde' date=' at du er på "Telenor.se" net - men til 3's priser??[/quote']Når jeg er hjemme står der Telenor.se i mit display, men det har jo intet med sagen at gøre! Uanset hvor i Sverige jeg ringer fra, og hvad der i øvrigt står i mit display (3 SE, SWEDEN, Telenor.se), så faktureres jeg for at have ringet til svensk 3's telefonsvarer på nummer +46735333319, selv om jeg på min telefon har ringet til dansk 3's telefonsvarer på nummer +4531133333. Desuden er det kun en måned siden jeg skiftede fra en 4 år gammel Sony Ericsson mobil, og på mine regninger kan jeg se at dette problem går 7+ måneder tilbage i tiden, så det er ikke pga ny mobil der skriver Telenor.se i stedet for 3 SE.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad endte det Så med? Får du lidt mønt tilbage?
Jeg har ikke hørt fra dem, siden jeg snakkede med dem i tirsdags. De sagde de lige skulle bruge et par dage på at gå alle mine regninger i gennem, så de kunne finde ud af hvor meget jeg skulle have godtgjort. Det er vel fair nok, og nu er der desværre et par åndsvage helligdage, så nu tager det jo nok til en gang i næste uge, men det går nok ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Uanset hvor i Sverige jeg ringer fra' date=' og hvad der i øvrigt står i mit display (3 SE, SWEDEN, Telenor.se)[/quote']Der står bare "3" i mit display (Nokia) - og jeg kan se at mine opkald til dansk 3-svarer også faktureres forkert. Nu er det så en 3 Corporate-aftale - så jeg skal sætte Økonomi-afdelingen i sving, hvis der skal ske noget fra min side. Og det kan ikke betale sig, da det, trods alt, kun er bas-ører det drejer sig om. Men jeg kan udemærket se princip-sagen i det - og havde det været et privat-abb., så havde jeg også fluks taget kontakt med 3 og råbt vagt i gevær. :thumbup: til Toft for at tage 3 med bukserne nede, og endnu en gang understrege at de skal se at få styr på deres biks!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites