Jump to content
akk

SENIOR eller PENSIONIST i Sverige - Spørgsmål som omhandler det at være:

Recommended Posts

SENIOR eller PENSIONIST i Sverige. - Spørgsmål som omhandler det at være Hovedparten af de peresoner som er flyttet hinsidan´s er typisk yngre mennesker eller unge par med børn som har kunne nyde godt af billige biler og billige børnehaver. Men der er også en anden gruppe som ikke endnu er så stærkt representeret og det er SENIOR eller PENSIONISTen. - Jeg vil foreslå ADMINISTRATOR at få oprettet en gruppe for disse spørgsmål. SENIOR eller PENSIONIST: Tog og Bus i Sverige og til Danmark: Findes der nogen SENIOR eller PENSIONIST rabat på kørsel i Sverige og til Danmark ? Mvh. AKK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men der er også en anden gruppe som ikke endnu er så stærkt representeret og det er SENIOR eller PENSIONISTen. - Jeg vil foreslå ADMINISTRATOR at få oprettet en gruppe for disse spørgsmål. SENIOR eller PENSIONIST: Tog og Bus i Sverige og til Danmark: Findes der nogen SENIOR eller PENSIONIST rabat på kørsel i Sverige og til Danmark ?
Hvad er der galt i at poste senior/pensionist-relaterede spørgsmål i rette kategori? I dette tilfælde fint under Øresundsbroen og færgerne, da det primært er her infrastrukturelle debatter florerer - inkl. DSB/Skånetrafiken-relateret. Det er fint med dit "flere tråde på debatten"-korstog, akk - men der skal nu også være mening med galskaben :D Du nævnte du havde problemer med "Søg" tidligere. Kan det tænkes du ikke har set/prøvet vores Sunddebat-specifikke Google-søgemaskine ovre til højre i oversigten? I så fald, så er den guld værd, skulle det knibe med at hitte rundt. Go' søndag til dig :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej GIO, Offentlig transport: Tak for dit hurtige tilbagesvar. Nu er det jo sikkert ganske logisk for dig, at placerer spørgsmål som realatere til SENIOR eller PENSIONIST transport under gruppen Øresundsbroen og færgerne umidelbart har det hverken noget med Øresundsbroen eller færger at gøre med med offentlig transport Nuvel - jeg håber på, at der er nogle af de andre ærede brugere som ser mit spørgsmål og evt. kommer med svar på dette. Søg funktionen: Jo tak jeg har gjort brug af den udemærkede søge funktion - som er ganske god til søgning på emne ord. Dette er en god funktion - specielt hvis debattørene sørger for, at også give deres indlæg op til 5 søgeord/tags. Mvh. AKK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej GIO, Offentlig transport: Tak for dit hurtige tilbagesvar. Nu er det jo sikkert ganske logisk for dig, at placerer spørgsmål som realatere til SENIOR eller PENSIONIST transport under gruppen Øresundsbroen og færgerne umidelbart har det hverken noget med Øresundsbroen eller færger at gøre med med offentlig transport
Nu forholdte jeg mig til det du spurgte om - i dette specifikke tilfælde:
SENIOR eller PENSIONIST: Tog og Bus i Sverige og til Danmark:
Findes der nogen SENIOR eller PENSIONIST rabat på kørsel i Sverige og til Danmark ?
I samme indlæg informerede jeg om, at tog-ting hørte hjemme i nævnte tråd:
I dette tilfælde fint under Øresundsbroen og færgerne, da det primært er her infrastrukturelle debatter florerer - inkl. DSB/Skånetrafiken-relateret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites