Jump to content
Carwash

Adress på en privat person??

Recommended Posts

Hej Alle jeg er havnet i en lidt mærkelig sag, hvor jeg har lejet min lejlighed ud til en familie som jeg har haft problemer med hva huslejer betaling angår. jeg var alt for naiv til at tro på dem og fik ikke noget indskud da de flyttede ind, sagen er langt , men nu hvor vi havde aftalt hans sku flytte første maj hvor han ville betale mig alt hva han skylder mig, men han havde smidt nøglen i postkassen med en seddel og havde flyttet sine ting nogle dage inden. men jeg ved han er ikke flyttet uden for malmø kommune. jeg har hans navn hans svensk cpr, hans dansk cpr men han ikke finde hans adress .. hvor og hvordan kan jeg skaffe hans adress, hvor jeg aflægger en privat personlig besøg midten om natten og sige tage for ærligheden??:fight: Han er ikke personen som lytter efter regler og love .. så hjælp hvordan kan jeg finde hans adresse i malmø jeg har brugt www.hitta.se , skatteverket.se uden held Carwash

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du prøvet nedenstående ? Hvis han har ændret sin adresse i folkeregistret - burde du kunne finde den. Hvis ikke - kan det måske være en fordel at prøve med mellemrum, hvis han tilmelder den på et senere tidspunkt. Hvis han ikke har flyttet den - kan det måske være en fordel at gøre skatteverket opmærksom på, at han ikke længere bor på din adresse. At blive adresseløs kan måske presse ham til at ændre sin adresse. Held og lykke til dig. Adress- och namnförfrågan - direktval 8101 Du kan göra adress- och namnförfrågningar när du känner till personnumret för den du söker. Ett samtal får gälla högst åtta personnummer. Svaret får du via fax inom 15 minuter efter samtalet under dagtid. Gör så här: Ring servicetelefonen, 020-567 000. Välj direktval 8101. Knappa in ditt faxnummer. Ange personnummer med tio siffror, max åtta personnummer. Svar kommer till din fax inom 15 minuter efter ditt samtal. Svar skickas måndag till torsdag 08:00-17:00, fredag 08:00‑16.00. Frågor som kommer in på annan tid (17:00-08:00) besvarar vi följande vardag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har du prøvet nedenstående ? Hvis han har ændret sin adresse i folkeregistret - burde du kunne finde den. Hvis ikke - kan det måske være en fordel at prøve med mellemrum, hvis han tilmelder den på et senere tidspunkt. Hvis han ikke har flyttet den - kan det måske være en fordel at gøre skatteverket opmærksom på, at han ikke længere bor på din adresse. At blive adresseløs kan måske presse ham til at ændre sin adresse. Held og lykke til dig. Adress- och namnförfrågan - direktval 8101 Du kan göra adress- och namnförfrågningar när du känner till personnumret för den du söker. Ett samtal får gälla högst åtta personnummer. Svaret får du via fax inom 15 minuter efter samtalet under dagtid. Gör så här: Ring servicetelefonen, 020-567 000. Välj direktval 8101. Knappa in ditt faxnummer. Ange personnummer med tio siffror, max åtta personnummer. Svar kommer till din fax inom 15 minuter efter ditt samtal. Svar skickas måndag till torsdag 08:00-17:00, fredag 08:00‑16.00. Frågor som kommer in på annan tid (17:00-08:00) besvarar vi följande vardag.
Tak tak jeg har desværre ikke en faxnummer , ellers jo det er nemmest. jo han har skiftet adresse, for jeg kunne hitta ham da han boede i min lejlighed men ikke siden første maj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak tak jeg har desværre ikke en faxnummer , ellers jo det er nemmest. jo han har skiftet adresse, for jeg kunne hitta ham da han boede i min lejlighed men ikke siden første maj
Har du hans mobilnummer, ellers kunne du jo sende ham en sms, med at en check på 3500 er kommet med posten, og du gerne vil vide hvor du skal sende den hen....:fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

registrer dig der ... http://www.upplysning.se/learn.aspx et andet trick som er gratis find en side med internetshop feks. www.gymgrossisten.com ... bestil noget når du kommer til der hvor du skal taste adressen ind taster du hans personnummer og klikker på hent automatisk adresse.... samme kan du göre på www.inkclub.com såre simpelt er det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skriver du at du har brugt skatteverket.se - I sverige er det sådan, hvis du har fulde navn samt personnummer vil skatteverket oplyse dig om hans nuværende reg. adresse hos skat. Men du må lave personligt fremmøde til nærmeste Skatteverk for at få det oplyst og ikke over tlf eller internet :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites