homer132 10 Anmeld indhold Skrevet May 5, 2010 nogen som har forstand på det her område? Jeg har brug for et online telefonsystem til mit firma. Man skal kunne ringe på centralt nr, og derefter præsentere optaget stemme, man kan vælge flere valg, hvor valget medfører at man automatisk viderestilles til den rette medarbejder. Efter kontortid skal man kunne lægge en besked. Tænkte om skype erhverv evt ville kunne løse denne opgave, men det kan jeg ikke se ud fra deres hjemmeside. Nogen som ved hvordan den opgave løses mest elegant? Skype ville være perfekt, da iphone bare kan multitaske skype i baggrunden og fungere som firma telefon (uden den er på mobil nr) når man er i "marken" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2010 Prøv at snakke med Matt på www.maxtel.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2010 Eller til mig , sender dig lige en PM Homer... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KlingKlong 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2010 Hosted PBX Vi har noget Hosted PBX, og du kan også integrere din Iphone som IP telefon og som mobil. karsten.pedersen@jay.net Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2010 Smid en lille maskine op og brug askozia som PBX....den fungerer fint her og er ganske gratis. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites