Jump to content
akk

Kan der blive oprettet flere grupper i Øresunds debatten ?

Recommended Posts

Hvem henvender man sig til hvis man har et foreslag til, at oprette flere forskellige grupper / undergruppe ? - Jeg syntes f.eks. at der brudte være en gruppe med navnet OFFENTLIG TRANSPORT Her kunne man kunne behandle emner indenfor transport forskellige grupper som bus, tog, taxa, fly, billetpriser. Findes der f.eks. nogen former for rabatterede billetter for seniore mellen Skåne og Sjælland. - Jeg håber på, at der er nogle fra ØRESUNDS debatten som vil svarer. Mvh. AKK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja - hvis der er belæg nok for at oprette nye grupper. Dit spørgsmål ville nok passe godt ind i Øresundsbroen og færgerne, som er stedet vi diskuterer slige sager herinde. Jeg har foreslået Steen (Administrator) at omdøbe en bunke grupper, så det bliver mere logisk hvor hvad hører hjemme henne. Evt. ville Øresundsbroen og færgerne kunne blive til "Bro, tog, bus & færge" (bare et eksempel). Fly-spørgsmål kan du passende smide i "Fri Debat" eller "Indkøb" (hvis det handler om spørgsmål/tips til indkøb af billigste billet) God fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har foreslået Steen (Administrator) at omdøbe en bunke grupper' date=' så det bliver mere logisk hvor hvad hører hjemme henne. Evt. ville Øresundsbroen og færgerne kunne blive til "Bro, tog, bus & færge" (bare et eksempel).
Det foreslår du da vist hver gang det samme sp. kommer op. Måske var det en ide med en deling mellem Biltrafik over sundet, og så Kollektiv transport over sundet. Fartidioterne, der gerne årligt deponerer en årlig tur til Caribien for hele familien for retten til dagligt at køre gennem betalingsanlægget, kunne så slippe for alle tabertranserne, der står som sild i en tønde i deres forsinkede lortetog - og omvendt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det foreslår du da vist hver gang det samme sp. kommer op. Måske var det en ide med en deling mellem Biltrafik over sundet' date= og så Kollektiv transport over sundet. Fartidioterne, der gerne årligt deponerer en årlig tur til Caribien for hele familien for retten til dagligt at køre gennem betalingsanlægget, kunne så slippe for alle tabertranserne, der står som sild i en tønde i deres forsinkede lortetog - og omvendt.
Den er jeg med på, det ville være en god ide med undergrupper flere steder. :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det foreslår du da vist hver gang det samme sp. kommer op.
Jamen hvad kan jeg ellers gøre? Jeg har jo ikke selv de fornødne rettigheder til at oprette/omdøbe hoved og under-kategorier.
Måske var det en ide med en deling mellem Biltrafik over sundet' date= og så Kollektiv transport over sundet.
Nej. Det er fint med én kategori der omhandler den transportmæssige infrastruktur.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan der blive oprettet flere grupper i Øresunds debatten ? - 2 FORELØBIG TAK FOR JERES SVAR & KOMMENTARER. Når det så er sagt - så sidder jeg tilbage og filosoferer - hvad fik jeg ud af det ? - Jeg fik oplyst, at der er en der hedder Steen (Administrator) som ville bilve forelagt mit spørgsmål ! Og så fik jeg et par tilkendegivelser af, det vist var på tide, at man fik kigget lidt på de forskellige grupper - Det var muligvis en ide at bruge samme overskrifter/gruppenavne som man gør i en telefonbog - det vil gøre det nemmere at finde frem til de ting som interesere brugerne. Mine spørgsmål skal så afgjort ikke forstås som kritik - men konstruktiv foreslag til, at gøre sunddebat endnu bedre. Nuvel - så håber jeg på, at jeg får et svar fra denne Steen. - SPØRGSMÅL: Hvem er det egentligt der har ansvaret for www.sunddebat.com ? Hvem har inflydelse på indholdet i sundebat ? Med venlig hilsen AKK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må nu også sige jeg er ikke enig, tror det ville hjæple meget hvis man delte det mere op, det er en stor blanding af alle mulige tråde, uden sigende overskrift. Det er ikke altid nemt at finde hovde og hale i, og her hælper søg altså ikke altid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg må nu også sige jeg er ikke enig, tror det ville hjæple meget hvis man delte det mere op, det er en stor blanding af alle mulige tråde, uden sigende overskrift. Det er ikke altid nemt at finde hovde og hale i, og her hælper søg altså ikke altid.
Nye grupper og under-grupper af disse gør det ikke nemmere, desværre. Derimod ville det være nemmere hvis a) folk gav deres indlæg en sigende overskrift, og ikke eksempelvis "Behøver hjælp..." - og b) prøver at holde sig til et emne pr. tråd. Jeg forsøger at placere forkert placerede indlæg efter bedste beskub - men det kan være en kende svært, hvis der er flere spørgsmål i samme. Jeg ser ikke flere grupper som en løsning. Tværtimod, så vil det bare blive mere uoverskueligt. Derimod ser jeg en udvidelse/præcisering af eksisterende hovedgrupper som et skridt i den rigtige retning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Gio mf. [COLOR=Red]TILBAGESVAR: Jeg må jo accepterer - hvis I ikke ønsker at man kan precicere sin information/spørgsmål mere end de eksisterende grupper. Jeg må medgive - at det vil være en stor fordel hvis brugerne var mere specifikke med deres overskrifter. Dette var bare mit forsøg på, at gøre sunddebat endnu bedre. Vi slutter denne tråd her. :O( Mvh. AKK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vel også en afvejning - hvis der kommer for mange grupper falder overskueligheden på forsiden og det bliver sværere for den der skal poste et indlæg at vurdere hvor det skal ligge. Jeg syntes nu (heller) ikke at flere grupper er en løsning på overskuelighedsproblemet. En effektiv søgefunktion kombineret med fornuftige tags på indlæg er derimod noget der rykker! Og så selvfølgelig at man måske gør sig lidt umage med at skrive et sigende overskrift.... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det foreslår du da vist hver gang det samme sp. kommer op. Måske var det en ide med en deling mellem Biltrafik over sundet' date= og så Kollektiv transport over sundet. Fartidioterne, der gerne årligt deponerer en årlig tur til Caribien for hele familien for retten til dagligt at køre gennem betalingsanlægget, kunne så slippe for alle tabertranserne, der står som sild i en tønde i deres forsinkede lortetog - og omvendt.
Hmmm.. Men hvor diskuterer man så de to transportmuligheder samtidig/i forhold til hinanden - så skal du have en tredie gruppe til det? Jeg syntes ikke mængden af indlæg i bro og færger er større end at man fint kan frasortere "uninteressante" indlæg når man læser herinde... Men det er så blot min holdning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites