Jump to content
akk

SAMMENLIGNING AF BANKER samt RENTE SATSER:

Recommended Posts

Når man flytter er det altid godt, at sørge for, at få en god læge - men ikke mindst også en god bank + bank rådgiver. Hvis det var i Danmark kunne jeg søge oplysninger via www.mybanker.dk Findes der noget sted hvor man har en mulighed for, at sammenligne banker i Sverige - udlån/indlåns renter ? - Og så lige lidt reklame for den bank jeg har i Danmark som hedder: Spar Salling i Skive. Jeg blev træt at de store banker og at bankrådgiverne blev skiftet ud hver ½ eller hele år - så man aldrig kunne få opbygget et tillids forhold. Jeg har aldrig været i banken - al kontakt er pr. telefon og mail - jeg har ikke noget som jeg er utilfreds med der. - Så den konto vil jeg vedblive med, at have.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Christian, Mange tak for linken. Jeg er blevet lidt overrasket over mange af de Svenske bankers næsten 0,00 % rente - og jeg forstår nu efter at have talt med et par banker, at man i Sverige holder sine penge i aktier for tiden - da det er det eneste som giver et rimeligt afkast - hvis man vel og mærke har valgt de rigtige papirer. Mvh. AKK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites