Storken 10 Anmeld indhold Skrevet May 3, 2010 Yay... Så kom Staffanstorp også med! Hvor mange er vi her? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2010 Cecilie og Jacob. Bor I Jakriborg ved Hjärup, som underligt nok hører til Staffanstorp, selvom Hjärup ligger klods op ad både Lund og Lomma kommuner Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kenneth J 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2010 2 stk her i Esarp, 6-7km fra Staffanstorp centrum. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2010 Ja, jeg mente jo, at det efterhånden var på høje tid, at vores store nabokommune til Malmö også kom med, omend aktiviteten nok bliver minimal som i de fleste are lokalfora herinde. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KlingKlong 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2010 Vi bor osse i Jakriborg (2 stk.) Vi bor osse i Jakriborg (2 stk.) og det hører åbenbart med til Staffanstorp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2010 Ja, vi er nok flere danskere i Jakriborg end i Staffanstorp:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2010 Ja, kommunen er slet ikke så lille endda. http://sv.wikipedia.org/wiki/Staffanstorps_kommun Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2010 Ja' date=' vi er nok flere danskere i Jakriborg end i Staffanstorp:th2:[/quote'] Det gør ikke noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2010 Interessant at Staffanstorps kommun faktisk har hørt under Lund, indtil Staffanstorp rev sig løs i 1971. Det vidste jeg ikke, før jeg læste linket til Wikipedia. Men det virker ikke ligefrem til, at en kommunalreform i Sverige er lige oppe over, som det er sket i Danmark og Grønland. Her i Hjärup føler folk sig ellers milevidt fra Staffanstorp, der går jo ikke engang en regulær bus ind til "hovedbyen", men kun en taxi der skal bestilles mindst 2 timer før. Til Lund går der derimod både bus og tog. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites