thomas_lund 10 Anmeld indhold Skrevet May 2, 2010 Hey, Så sidder jeg i sidste sekund (as usual) og laver skat til svensk skattefar. De fleste ting er jo nemme nok når man ingen indtægt har i Sverige, men jeg vælger at deklarere min SP udbetaling fra sidste år (som man skal). Men i hvilket felt? Jeg har travlet forskellige tråde igennem her uden at have kunnet læse mig til andet end at det betragtes som "Tjänst" indkomst. Men er det at regne som Lön (felt 03), almen pension (felt 14) eller privat pension (felt 15)? Eller noget andet. Hvor har i skrevet den ind? Og så for en god ordens skyld. Hvis jeg har fået eksempelvis 20k, og så betalt afgiften i DK på de 35% af de første 15k og 50% af resten af beløbet. Så har jeg fået 12.25k ud på min konto. Jeg deklarerer så de 12.25k omregnet til SEK - korrekt? /Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvist 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2010 Hey, Så sidder jeg i sidste sekund (as usual) og laver skat til svensk skattefar. De fleste ting er jo nemme nok når man ingen indtægt har i Sverige, men jeg vælger at deklarere min SP udbetaling fra sidste år (som man skal). Men i hvilket felt? Jeg har travlet forskellige tråde igennem her uden at have kunnet læse mig til andet end at det betragtes som "Tjänst" indkomst. Men er det at regne som Lön (felt 03), almen pension (felt 14) eller privat pension (felt 15)? Eller noget andet. Hvor har i skrevet den ind? Og så for en god ordens skyld. Hvis jeg har fået eksempelvis 20k, og så betalt afgiften i DK på de 35% af de første 15k og 50% af resten af beløbet. Så har jeg fået 12.25k ud på min konto. Jeg deklarerer så de 12.25k omregnet til SEK - korrekt? /Thomas http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=19278&highlight=sp+%2B+felt&page=4 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites