Jump to content
RS6

Fast mc tur....

Recommended Posts

Hej alle mc'ister. Er der tilslutning til at vi mødes en gang hver 14 dag, kunne være søndag, og kører en tur i det smukke skånske landskab? Vi kunne mødes ved et fast samlinspunkt, et "gaturkök" eller lign. Turen skal foregå i afslappet tepo med plads til ALLE typer mc.... Kører ofte alene, men indimellem er det dejligt at få et socialt indslag med. Jeg har søgt lidt i forum, og kan ikke se at der har været forslået sådan en tur tidligere. :o Nogen forslag? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej alle mc'ister. Er der tilslutning til at vi mødes en gang hver 14 dag, kunne være søndag, og kører en tur i det smukke skånske landskab? Vi kunne mødes ved et fast samlinspunkt, et "gaturkök" eller lign. Turen skal foregå i afslappet tepo med plads til ALLE typer mc.... Kører ofte alene, men indimellem er det dejligt at få et socialt indslag med. Jeg har søgt lidt i forum, og kan ikke se at der har været forslået sådan en tur tidligere. :o Nogen forslag? :D
kører som regel med en 20 30 andre onsdag og søndag. Men er jeg hjemme, kører jeg gerne med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Foreslag.... Jeg foreslår at vi mødes på Storetorget kl. 13.30 søndage i ulige uger! Altså søndag d. 16/5 og 30/5 MC'erne skal være tankede....og korven spist...... Savner en master.....er der en der er godt kendt, og har nogle gode ture de vil dele med resten?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var jo ikke mange svar på min ide, så jeg opfatter opgaven som lidt håbløs. Jeg forsøger nok at finde et lille "gäng" her i området. Skal sige til hvis jeg ser muligheder for andre at hoppe med.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du har Garmin GPS kan jeg sende et par ruter jeg selv har kørt. Skal desværre selv ud at køre med nogle stykker næste søndag, ellers havde jeg været frisk. God tur.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites