Jump to content
crandall

Anbefaling af dæk-afbalansering

Recommended Posts

Hej forum, Jeg har brug for en second opinion på mit bageste venstre baghjul (245/40/18). Et værksted siger der er defekt i dækket men jeg stoler ikke på deres kompetence. (volvo værksted) Hvorom alting er så er der en tydelig mærkbar ubalance i et baghjul. Jeg søger en anbefaling af et virkelig dygtigt (perfektionistisk) værksted der kan afbalansere "med vægt" (- har avanceret afbalanserings udstyr) og finde ud af om mit dæk kan balanseres perfekt eller må byttes ud. Nogen? Tak Peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej forum, Jeg har brug for en second opinion på mit bageste venstre baghjul (245/40/18). Et værksted siger der er defekt i dækket men jeg stoler ikke på deres kompetence. (volvo værksted) Hvorom alting er så er der en tydelig mærkbar ubalance i et baghjul. Jeg søger en anbefaling af et virkelig dygtigt (perfektionistisk) værksted der kan afbalansere "med vægt" (- har avanceret afbalanserings udstyr) og finde ud af om mit dæk kan balanseres perfekt eller må byttes ud. Nogen? Tak Peter
ivar hansen autogummi (farum) synes jeg har fornuftig tankegang omkring sporing/afbalancering osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der noget at se/mærke på dækket? Jeg har selv oplevet et sæt Nokian blive slidt helt underligt på bagenden. Resulterede i underlig støj og køre-komfort. Noterede det først da dækkene kom af ved en rep.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites