crandall 10 Anmeld indhold Skrevet April 29, 2010 Hej forum, Jeg har brug for en second opinion på mit bageste venstre baghjul (245/40/18). Et værksted siger der er defekt i dækket men jeg stoler ikke på deres kompetence. (volvo værksted) Hvorom alting er så er der en tydelig mærkbar ubalance i et baghjul. Jeg søger en anbefaling af et virkelig dygtigt (perfektionistisk) værksted der kan afbalansere "med vægt" (- har avanceret afbalanserings udstyr) og finde ud af om mit dæk kan balanseres perfekt eller må byttes ud. Nogen? Tak Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Breznew 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2010 Hej forum, Jeg har brug for en second opinion på mit bageste venstre baghjul (245/40/18). Et værksted siger der er defekt i dækket men jeg stoler ikke på deres kompetence. (volvo værksted) Hvorom alting er så er der en tydelig mærkbar ubalance i et baghjul. Jeg søger en anbefaling af et virkelig dygtigt (perfektionistisk) værksted der kan afbalansere "med vægt" (- har avanceret afbalanserings udstyr) og finde ud af om mit dæk kan balanseres perfekt eller må byttes ud. Nogen? Tak Peter ivar hansen autogummi (farum) synes jeg har fornuftig tankegang omkring sporing/afbalancering osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2010 Er der noget at se/mærke på dækket? Jeg har selv oplevet et sæt Nokian blive slidt helt underligt på bagenden. Resulterede i underlig støj og køre-komfort. Noterede det først da dækkene kom af ved en rep. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jensren 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2010 Vianor deck Malmö.de kan dette har selv fået gjordt både foran og bag. Ca.1000kr.sv.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites