SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2010 Tak skal du ha en tråd om grus kan udvikle sig til en længere udredning hehe Vi skal bruge noget grus og der bliver blandet noget cement i og ned i hullerne hvor stolperne ryger 80 cm ned i jorden, tro mig det skal nok holde;) Vi skal nok passe på med ikke at overlæse traileren. Det er trodsalt begænset hvad der skal bruges til 30 huller, ellers må vi kører 2 gange:D Men hvis nogen kunne anbefale et sted hvor man bare kan komme og hente en lørdag eftermiddag ville jeg blive glad.(husk bare at denne lördag er en röd dag i SE). Har I cementen eller skal I köbe den også? i så fald ville det vel väre lettere bare at köbe säkke med färdig betonblanding, så ved man jo det er det rigtige forhold mellem grus og cement. Nuvel, tror sgu nok også det skal holde selvom I ikke får max. "hållfasthet" bom bom... styrke? Men sidste efterår vältede vores opdrätters ret så stabile stakit, da stolperne bare var gravet ned i jorden, så man skal ikke undervurdere naturens kräfter (do not underestimate the power of the dark side:laugh:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2010 Forstår ikke hvorfor du vil blande det sammen. Man kan købe noget beton til stolper og lign. Som man bare hælder i hullet og vand på. Meget nemmere og hurtigere og ingen bøvl med sand og trailer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2010 Sanne....kunne du ikke læse det på Wiki??Nope, der er åbenbart ingen geologer på wiki:sad: Og da det ikke er noget der bruges i betonbranchen kender jeg ikke til det :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2010 Jeps Sanne det skal nemlig nok blive stående. Og vi skal først bruge den 8 Maj, der er forhåbentlig ikke nogen helligdag? Gio, nej manden sagde grus ikke sand, ved godt hvad jeg skal bruge:laugh: Thomas, når der skal 43 stolper i jorden så bliver det lidt dyrt at købe færdig blandet, 2 kbm grus leveret for 1200 SEK, også henter vi noget cement at blande 1, det kan vi nok lige klare. Det har virket i årevis på landet hvor jeg kommer fra Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2010 Gio' date=' nej manden sagde grus ikke sand, ved godt hvad jeg skal bruge:laugh:[/quote']Beklager. Jeg sad på daværende tidspunkt midt i et møde med en tør hvidvin :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2010 Jeps Sanne det skal nemlig nok blive stående. Og vi skal først bruge den 8 Maj, der er forhåbentlig ikke nogen helligdag? Gio, nej manden sagde grus ikke sand, ved godt hvad jeg skal bruge:laugh: Thomas, når der skal 43 stolper i jorden så bliver det lidt dyrt at købe færdig blandet, 2 kbm grus leveret for 1200 SEK, også henter vi noget cement at blande 1, det kan vi nok lige klare. Det har virket i årevis på landet hvor jeg kommer fra Tørbeton, ja, det kan holde en kantsten på plads, så kan det nok holde en stolpe..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2010 Beklager. Jeg sad på daværende tidspunkt midt i et møde med en tør hvidvin :D Haha ja det skal der jo være plads til, kunne i blive enige om noget:laugh: Tørbeton' date=' ja, det kan holde en kantsten på plads, så kan det nok holde en stolpe.....[/quote'] Ja mon ikke lige det går, det er jo ikke løver vi holder, selvom det er tæt på hvis du spørger EB og vores latterlige regering:lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Grus Direkte ApS 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2010 Online salg af Grus, Sand Sten, Jord, Granitskærver med mere Hej allesammen Faldt lige over det her interessant debatindlæg. Dertil ville jeg tilføje at du inde på vores hjemmeside, www.grusdirekte.dk, kan bestille disse råstoffer online til direkte levering. Vores mål er altid at have markedets bedste priser. Både på små og store mængder. Kig ind og lav en beregning. Vi leverer Grus, Sand, Sten, Granitskærver, Jord med mere. "PS Levering i hele Danmark, kun Danmark.... " Mvh Grus Direkte ApS http://www.grusdirekte.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2010 Hej allesammen Faldt lige over det her interessant debatindlæg. Dertil ville jeg tilføje at du inde på vores hjemmeside, www.grusdirekte.dk, kan bestille disse råstoffer online til direkte levering. Vores mål er altid at have markedets bedste priser. Både på små og store mængder. Kig ind og lav en beregning. Vi leverer Grus, Sand, Sten, Granitskærver, Jord med mere. Mvh Grus Direkte ApS http://www.grusdirekte.dk Svært at lave en beregning med et svensk postnummer, det fungerer ikke på siden. Tror nu heller ikke, at det kan svare sig at få leveret fra Danmark til Sverige! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2010 "PS Levering i hele Danmark, kun Danmark.... " Hvilket dybest set gør det irrelevant for næsten alle brugere på dette forum.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites