Jump to content
Frakkel

tilbagebetaling til dsbfirst - pendlerordning

Recommended Posts

Jeg har nu fået et brev om at dsbfirst har udbetalt dobbelt så meget som jeg burde have fået for december. Det drejer sig om 144 kroner som blev udbetalt i januar. Jeg fik dem udbetalt to gange. Sjovt nok har de stadig udbetalt for de efterfølgende måneder uden at modregne. Vil lige høre om nogle af jer også har fået udbetalt for to gange for januar måned? Og skal man overhovedet gøre noget ved det? Bare for at være besværlig tænker jeg på at lave en betalingsordning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Heh' date=' sig de kan påregne det som svie og smerte gebyr på forsinkelser som de ikke mener dækkes af ordningen :)[/quote'] Det tænkte jeg også på. Men de har vel et eller andet excell regneark der ikke kan forholde sig til sådanne ting. Fleksibilitet har jo ikke ligefrem præget dsbfirst. At de gider at bruge resourcer på at indhente 144 kroner viser jo bare hvor tåbeligt det er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Burde gøre ligesom "Lars' kamp mod DR licens" gør, kræve akt indsigt for at kunne vurdere om de nu også har hold i det, så skal de til at bruge endnu mere tid og ressourcer på at finde de informationer frem og sende til dig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites