LBM 10 Anmeld indhold Skrevet April 27, 2010 Hej alle, Vi flytter til Guldbaggegatan i sept/okt, og jeg er i gang med at kigge på dagis til William på 3 år. Er der nogle af jer fra lokalområdet, som har gode erfaringer med dagis i nærheden? Det er altid rart at få lidt input. Vi ses snart :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2010 Hej alle, Vi flytter til Guldbaggegatan i sept/okt, og jeg er i gang med at kigge på dagis til William på 3 år. Er der nogle af jer fra lokalområdet, som har gode erfaringer med dagis i nærheden? Det er altid rart at få lidt input. Vi ses snart :) Så vil jeg ringe ind til pladsanvisningen i morgen tidlig. Ikke for at skræmme dig væk, men der kommer virkelig ryk på her i området efter sommerferien. Vores knægt bliver passet på Pilängens Förskola i Limhamn 5 km væk - ville gerne ha ham flyttet til en dagis her i Bunkeflostrand, hvilket også sagtens kan lade sig gøre... til sommeren 2011!!!! Som tilflytter og med et lidt ældre barn, er du nok bedre stillet, men sørg for at blive skrevet op snarest muligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
IMN 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2010 Dagis Hej! Jeg ved ikke om du allerede har fået plads, men ellers kan jeg anbefale Floda. Hvad nummer skal I flytte i? Vi bor selv på Guldbaggegatan 29 og har Filip på 3 år. Kig da endelig forbi når I har fundet jer til rette ;o) Hej alle, Vi flytter til Guldbaggegatan i sept/okt, og jeg er i gang med at kigge på dagis til William på 3 år. Er der nogle af jer fra lokalområdet, som har gode erfaringer med dagis i nærheden? Det er altid rart at få lidt input. Vi ses snart :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites