Swan 10 Anmeld indhold Skrevet April 24, 2010 Har du eller kender du en som har vagcom? Skal have clearet en fejl på min Golf. Kom til at tage et stik af tilhørende airbag-systemet, og nu lyser airbag-lampen på instrumentbordet, selvom jeg har sat stikket i igen. Har haft batteriet afmonteret 10 min uden held. Du må gerne bo i Malmö-området og lidt betaling aftaler vi selvfølgelig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2010 Lade den stå natten over uden batteri på.... Så skulle den være klar. Er den ikke det, har jeg vagcom... Har du eller kender du en som har vagcom? Skal have clearet en fejl på min Golf. Kom til at tage et stik af tilhørende airbag-systemet, og nu lyser airbag-lampen på instrumentbordet, selvom jeg har sat stikket i igen. Har haft batteriet afmonteret 10 min uden held. Du må gerne bo i Malmö-området og lidt betaling aftaler vi selvfølgelig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2010 Hej, jeg har en VAG-COM du gerne må låne. Jeg er ikke ekspert i den. Send en pm Mvh. Mr. Kubk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Defformero 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2012 Har du eller kender du en som har vagcom? Skal have clearet en fejl på min Golf. Har fået det samme problem, en Audi. Hvilket værksted i Malmö kan slette Airbag fejl? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2012 Kørte herind: http://www.supremeauto.se/ - der var en dansktalende gut. Kostede 200 sek. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2012 Jeg kan også hjælpe, bor i bunkeflostrand. /Allan T Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites