Ralle 10 Anmeld indhold Skrevet April 22, 2010 Ugentlig alm. rengøring 2-3 timer, gerne fredag mellem 8-16 i Limhamn. PM hvis det har interesse eller, hvis I måtte kende en som kunne være interesseret. /Ralle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rs.johansen 10 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2010 Vedr. rengøring Hej. Har du fundet en rengøringshjælp? Med venlig hilsen, Ralf Johansen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cp55014 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2010 Hej, Vi bor i Bunkeflostrand og er også interesserede i ugentlig rengöring. Vi bor i villa. Send en PM hvis det har interesse. Mvh Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2010 send mig evt en PM, så kan jeg formidle kontakt til hende vi bruger. Hun bor også i Bunke :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vie_P 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2011 Hi, Im living in Bunkeflostrand with my danish husband. I am a 26 girl from the Philippines. I know some basic danish and fluent in english. Im looking for some work. Im very good in cleaning fast and thorough. I love kids and is very good to take care and play with them. Im already have one familie with kids so i know the drill in sweden :-) I charge 100 SEK pr hour. - its worth it Hope to hear from you.. Vie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2011 Fejlpost 10 tegn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2011 Læs nu lige lidt mere end overskriften. Hun søger jo noget arbejde som rengøring. Ah, sku vi nu ikke lige... Overskriften hedder Rengøringshjælp søges, så mon ikke TS leder efter en til at gøre rent fremfor et sted at gøre det :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2011 Ah' date=' sku vi nu ikke lige... Overskriften hedder Rengøringshjælp søges, så min ikke TS leder efter en til at gøre rent fremfor et sted at gøre det :D[/quote'] Af en eller anden årsag har jeg ramt den forkerte tråd. Sorry :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites