dan 0 Anmeld indhold Skrevet April 21, 2010 En læge jeg for nylig mødte i anden sammenhæng påstår hårdnakket at han kender til flere danskere, der arbejder i DK og bor SE, som har fået rigtig mange penge tilbage i skat fordi det har vist sig at de skulle beskattes i SE, og ikke i DK som de havde gjort tidligere. Han har sågar givet mig et navn på en revisor som vi skal ringe til, for hun ville kunne hjælpe. Jeg syntes jeg har været ret godt inde i alt det med skatten (har boet herovre i 7 år) blandt andet i ved hjælp af dette forum, men dette her er nyt for mig. Var det ikke fordi han nu 3 gange har rystet på hovedet af mig over jeg endnu ikke havde fået gjort noget ved det og bliver ved med at fortælle om dem han kender og om revisoren og det hele, så havde jeg grint og ladet den lægge. Jeg ringer nu til den der revisor, men har nogen af jer nogen ideer til hvad dette kan være? Jeg går måske og drømmer om et eller andet fedt ukendt hul i grænsegænger skatte reglerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas24 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2010 Ja nu ved jeg det jo ikke, men man har da nok en portion naturlig skepsis Alligevel vil jeg da rigtig gerne høre hvad revisoren siger, så det må du da gerne skrive herinde :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2010 Mon han tænker på den regel, der kun gælder folk, der har boet i SE siden '97 eller noget i den stil? Kunne ikke forestille mig, at det var andet end det... Måske er der en eller anden, der kan finde tråden(e) om det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites