Jump to content
rasmus.v.

7 Mandsfodbold ( udendørs )

Recommended Posts

Det er da noget pis man starter sådan noget uden at følge det til dørs!!!!...
Ja, det var lidt af en tynd kop te. Det lader til, at trådstarter ikke var været aktiv herinde siden 30-04-2010 20:05
hvad siger i alle til lørdag kl 4 eller 5 kender i en bane ellers gør jeg
Jeg er til 60-års fødselsdag, men I andre skal endelig bare få skudt traditionen i gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er da noget pis man starter sådan noget uden at følge det til dørs!!!!... hvad siger i alle til lørdag kl 4 eller 5 kender i en bane ellers gør jeg
Jeg er desværre også forhindret på lørdag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er da noget pis man starter sådan noget uden at følge det til dørs!!!!... hvad siger i alle til lørdag kl 4 eller 5 kender i en bane ellers gør jeg
Jeg er klar, hvis tømmermændene ikke er for slemme og jeg er kommet hjem Mvh A

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Apropos bane så mener jeg at kunne huske, at der er et stort græsareal med 2 store mål HER. Størrelsesmæssigt matcher det vanlige banemål, men det er dog ikke kridtet op. Og så kan banen ikke bookes, hvorfor der ikke er garanti for, at andre ikke benytter den, når vi lige har lyst til at spille.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

7-mands bold i Malmö Hej alle, En kammerat og jeg er interesseret i at spille noget 7-mands bold i Malmö området. Lige for tiden spiller vi begge kun firmabold - er der nogen herinde som mangler to spillere. I værreste fald kan vi også overtales til 11-mands bold :-) mvh, Amoren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites