skov76 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2010 Jeg er også klar på lidt bold Kommer an på tid og sted (cykler lige for tiden:-)) Det kunne være super hyggeligt at møde lidt flere mennesker herovre, og hvad er bedre end lidt fodbold... Mvh Mikkel +45 2480 3018 mikkelskovgaard@hotmail.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2010 når vi er på de ca 12/ 14 stykker ( 2 hold ) så finder jeg en bane. Jeg tror vist, vi er ved at være der nu. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ingalls 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2010 Hvis der kan nå at komme en mand mere med, så er jeg også klar på en omgang fodbold. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alexzuz 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2010 Og hvis i kan bruge en mere, eller der er nogen der falder fra, så er jeg også klar...dårlig og boldmongol, men klar:cool: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miri 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2010 Ville gerne være med hvis man bare vidste sted og tidspkt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
slagteren 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2010 jeg bliver federe og federe!!!! Hva!!! nu skal vi sku snart ud og røre os lidt skal vi ik ? de lover godt vejr i næste uge ;@ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Greenking 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2010 Jo lad os komme i gang! Hvem tilbød at finde bane osv? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lotus 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2010 Jeg ku oz tænke mig noget bold... men hvor og hvornår ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
slagteren 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2010 Det er da noget pis man starter sådan noget uden at følge det til dørs!!!!... hvad siger i alle til lørdag kl 4 eller 5 kender i en bane ellers gør jeg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2010 Det er da noget pis man starter sådan noget uden at følge det til dørs!!!!... Ja, det var lidt af en tynd kop te. Det lader til, at trådstarter ikke var været aktiv herinde siden 30-04-2010 20:05 hvad siger i alle til lørdag kl 4 eller 5 kender i en bane ellers gør jeg Jeg er til 60-års fødselsdag, men I andre skal endelig bare få skudt traditionen i gang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2010 Det er da noget pis man starter sådan noget uden at følge det til dørs!!!!... hvad siger i alle til lørdag kl 4 eller 5 kender i en bane ellers gør jeg Jeg er desværre også forhindret på lørdag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2010 Det er da noget pis man starter sådan noget uden at følge det til dørs!!!!... hvad siger i alle til lørdag kl 4 eller 5 kender i en bane ellers gør jeg Jeg er klar, hvis tømmermændene ikke er for slemme og jeg er kommet hjem Mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2010 Apropos bane så mener jeg at kunne huske, at der er et stort græsareal med 2 store mål HER. Størrelsesmæssigt matcher det vanlige banemål, men det er dog ikke kridtet op. Og så kan banen ikke bookes, hvorfor der ikke er garanti for, at andre ikke benytter den, når vi lige har lyst til at spille. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Amoren 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2010 7-mands bold i Malmö Hej alle, En kammerat og jeg er interesseret i at spille noget 7-mands bold i Malmö området. Lige for tiden spiller vi begge kun firmabold - er der nogen herinde som mangler to spillere. I værreste fald kan vi også overtales til 11-mands bold :-) mvh, Amoren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites