rasmus.v. 10 Anmeld indhold Skrevet April 21, 2010 Hej. mon det er mligt at finde nogen herinde ( uaset alder ) der er frisk på udendørs syvmandsfodbold ???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2010 jeg kunne godt være frisk, anpå sted og tid. mvh A Hej. mon det er mligt at finde nogen herinde ( uaset alder ) der er frisk på udendørs syvmandsfodbold ???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2010 Engang imellem kunne det helt sikkert være sjovt :th2: - såfremt det passer i min "normale" fodboldtræning. Men som Allan siger, kommer an på tid og sted. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmus.v. 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2010 så vi 3 :) så mangler vi " kun " 11 mere..... evt man kune spille en fast hverdags aften, det bør være muligt at finde en ane. ( jeg bor i burlöv egnahem) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2010 Jeg er også frisk. Er dog overhovedet ikke i noget der ligner form. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2010 Hvad niveau taler vi om her: hygge-ha-det-sjovt-for-halvgamle-fedladne-kontorarbejdende-bold eller hele-udstyret-på-stor-bane-for-tidligere-3.divisions klubspillere-bold ? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmus.v. 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2010 det er for sjov ( dog er det jo ikke sjovt at tabe ) men alle skal kunne være med.... jeg kan stille med 3 ud over mig selv.... kan folk ikke lige sige hvis de har nogen at tage med..... når vi er på de ca 12/ 14 stykker ( 2 hold ) så finder jeg en bane. dettte er jo en super lejlighed for at lære en masse nye mennesker at kende... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2010 Hvad niveau taler vi om her: hygge-ha-det-sjovt-for-halvgamle-fedladne-kontorarbejdende-bold eller hele-udstyret-på-stor-bane-for-tidligere-3.divisions klubspillere-bold ? :D Hmm. Nu er det jo ikke alle herinde der sidder på kontor:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2010 Er både klar og frisk :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2010 Hmm. Nu er det jo ikke alle herinde der sidder på kontor:) Nej netop....og derfor spørgsmålet :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2010 Er både klar og frisk :-) Allan? Spille fodbold? Dig? Hehe;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Greenking 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2010 Jeg kunne også sagtens være frisk en gang imellem hvis det passer ind.. Jeg spiller dog allerede på et 7 mands hold i danmark.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Chun 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2010 Jeg er også frisk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2010 Svarer på Thomas' vegne. Han er også frisk, hvis det ellers passer med job m.v. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DKSEFR 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2010 Jeg kunne også godt være frisk. Har dog ingen teknik og minimal form men stor entusiasme. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2010 Jeg er også frisk. Er dog overhovedet ikke i noget der ligner form. HOV HOV Rund er der også en form;) Passer det ind er jeg også frisk! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2010 Jeg er også frisk hvis det passer ind , og kan muligvis stille med flere mand såfremt det passer ind for dem .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mbm 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2010 Yep... Så skidt da. Fodbold er man vel altid klar på.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2010 Jeg kunne også godt være frisk. Har dog ingen teknik og minimal form men stor entusiasme. Ditto her. Jeg melder mig også på banen! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2010 Det var da lige en dag som idag, man skulle ud på noget græs og motionere lidt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2010 jeg er også fresh.. selvom det er hundre år siden jeg sidst har spillet bold:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
slagteren 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2010 hell year jeg er også frisk på at flække et par skinneben:lol: det kunne være super hyggeligt at møde nogle flere dk her i malmø Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2010 Jeg er klar (lige om lidt) Fik en fibersprængning i torsdags, så læggen skal bare have 3 ugers pause, så er jeg klar til lidt bold igen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Greenking 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2010 Hvor og hvornår skal vi spille? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2010 Fik en fibersprængning i torsdags' date=' så læggen skal bare have 3 ugers pause, så er jeg klar til lidt bold igen[/quote'] Træning på forhånd selvom det endte lidt kedelig for dig bør kunne forbydes ;-) Anyway er stadigvæk klar selv mod overmagten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites