Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet April 20, 2010 Har lejet Sturup i morgen, hvis nogle skulle have lyst til at komme og kigge på lidt biler eller tage lidt billeder :) Vi køre mellem kl. 17.00-20.00 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2010 Jeg kigger forbi med TT'eren.... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2010 Niiice Brian, så ses vi derude :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2010 så kommer jeg på atv´en og körer fra jer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2010 Kommer og kigger et par timer med sønnike på armen. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2010 Brian synes godt om dette.....:th2: Kommer og kigger et par timer med sønnike på armen. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2010 Kommer og kigger et par timer med sønnike på armen. :) Så er der en mere flagvagt - dig og din knægt :D bare i barne vognene og stik ham nogle flag at lege med hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2010 Jamen, jeg er skam også klar nu da vejret viser sig fra sin pæne side igen :th2: Dannemare: Kommer og kigger et par timer med sønnike på armen. Hvor gammel er din søn, Frederik? Jeg har min datter Tyrah på 20mdr med...nå ja, og så min frue på 371mdr Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rijac 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2010 Har lejet Sturup i morgen, hvis nogle skulle have lyst til at komme og kigge på lidt biler eller tage lidt billeder :) Vi køre mellem kl. 17.00-20.00 Hej Miriam, Michael talte med min bror Ronni igår - vi kommer også fra Danmarks nye bilblad "Bil Ekspressen" - vi glæder os til at hilse på jer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2010 Hvor gammel er din søn' date=' Frederik? Jeg har min datter Tyrah på 20mdr med...nå ja, og så min frue på 371mdr [/quote'] 22 mdr :) Vi ses dernede, Richo. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites