dannemare 21 Anmeld indhold Skrevet April 17, 2010 Har lige været en tur i byen (polterabend)... F*ck, hvor er folk nogle nærigrøve og nogle nasserøve. Og f*ck hvor er der i grunden langt (tidsmæssigt) fra broen til Limhamn, f.eks. Turning Torso (hvor vi satte en anden af). Jeg kan køre til broen langt hurtigere fra Staffanstorp. Ved egentligt ikke hvorfor, det kom bag på mig, men det gjorde det altså. Oh well, go' nat - og på gensyn til en dag med hovedpine i morgen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2010 Har lige været en tur i byen (polterabend)... F*ck' date=' hvor er folk nogle nærigrøve og nogle nasserøve. [img']http://sentinel.dk/images/smiley/puke-smiley.gifTja - det hænder desværre man har sådanne aftener/ture i byen. Nogle er dog værre end andre - præcis som med tømmermænd. Stå op i morgen og ta' to panodiler (e.l.), drik en masse vand, og gå så ind og sov en time mere. Så kan man i det mindste holde sig selv ud, når man tilter ud af opladeren dagen derpå :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2010 Vil istedet forslå at du drikker en masse vand FØR du går iseng Så vågner du uden hovedpine/tømmermænd, men tissetrængende :-) men ja, hold kæft hvor er folk nogen nasserøve... vil forslå vi laver en klub af selvbetalende gutter hvor dannemare så giver i byen.... :D:D:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2010 :D er egentligt helt frisk og stort set uden tømmermænd. havde husket at drikke store mængder vand den seneste time, inden jeg gik i seng. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2010 Og f*ck hvor er der i grunden langt (tidsmæssigt) fra broen til Limhamn' date=' f.eks. Turning Torso (hvor vi satte en anden af). Jeg kan køre til broen langt hurtigere fra Staffanstorp. Ved egentligt ikke hvorfor, det kom bag på mig, men det gjorde det altså. [/quote'] Hvad mener du egentlig, Limhamn eller Västra Hamnen (Turning Torso)? Jeg bor ganske vist ikke i centrum af Limhamn, men postnummeret er da korrekt, og jeg har 7 km til betalingsanlægget. Umiddelbart ser det på maps.google.com ud som om der er 26 km. til Staffanstorp fra betalingsanlægget..... jeg vil påstå at jeg kan modbevise din teori, selv i en gammel A6er som snart passerer 200.000 km. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2010 Det tager 7 min herfra i normalt tempo.... Det kan man ikke fra Turning Torso..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2010 Det tager 7 min herfra i normalt tempo.... Det kan man ikke fra Turning Torso..... men staffanstorp til broen tager ikke meget mere end 10 min når jeg körte käresten til svågertorp hver morgen var jeg i dalbyrondellen ca 7.38 og hun kom i tid til 7.51 toget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2010 Det tager 7 min herfra i normalt tempo.... Det kan man ikke fra Turning Torso..... Vi tager den lige igen ;o) 12 min fra Västra Hamnen til betalingsanlægget i normal morgen trafik. 10 min her til morgen (afgang søndag kl 8:30) Staffantorp til betalingsanlæg = 26km. Hvis mule mobilen kan gøre det på 7 min, så er "normalt tempo" cirka 220km/t Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2010 Vi tager den lige igen ;o) 12 min fra Västra Hamnen til betalingsanlægget i normal morgen trafik. 10 min her til morgen (afgang søndag kl 8:30) Staffantorp til betalingsanlæg = 26km. Hvis mule mobilen kan gøre det på 7 min, så er "normalt tempo" cirka 220km/t Mvh Alex hvornår har brian sagt at det er fra staffanstorp? han bor ikke i staffanstorp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2010 Hvad mener du egentlig' date=' Limhamn eller Västra Hamnen (Turning Torso)?[/quote'] My bad. Har ikke hæftet mig ved, hvornår Lim ophører og Vestra begynder. :) Men selv blot frem til Ön, føler man, det tager temmeligt lang tid. Lige præcis. Det plejer at tage 13-14 minutter fra vores hoveddør og frem til betalingsanlægget. Vi bor 1 minut fra 11'eren, og så er det ellers bare derudaf. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2010 Vi tager den lige igen ;o) 12 min fra Västra Hamnen til betalingsanlægget i normal morgen trafik Ok, så er det faktisk 1 minuts penge hurtigere. Men man føler (jeg i hvert fald) simpelthen bare, at det tager meget længere tid. Det er - for mig - en langt større fornøjelse at trille af sted på motorvejen, end det er at køre bykørsel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2010 Alligevel 5 minutter mere end herfra Vellinge..... Og boede vi lidt mere centralt, så var det nok kun 5-6 min.... Ender sgu da med det tager længere tid fra Bunkeflo......... Men jeg tror Ön og VH er det samme tidsmæssigt....Man nupper jo den lige vej indad Lorensborggatan og Mariendalsvägen..... Ok' date=' så er det faktisk 1 minuts penge hurtigere. Men man [i']føler (jeg i hvert fald) simpelthen bare, at det tager meget længere tid. Det er - for mig - en langt større fornøjelse at trille af sted på motorvejen, end det er at køre bykørsel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2010 Alligevel 5 minutter mere end herfra Vellinge..... Og boede vi lidt mere centralt, så var det nok kun 5-6 min.... Ender sgu da med det tager længere tid fra Bunkeflo......... Men jeg tror Ön og VH er det samme tidsmæssigt....Man nupper jo den lige vej indad Lorensborggatan og Mariendalsvägen..... Ahh ... ikke fra Ön , der kører man langs kalkbruddet ... klart hurtigere.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2010 Ved jeg godt Claus.... Men det er næsten ligeså langt som til VH... Ahh ... ikke fra Ön ' date=' der kører man langs kalkbruddet ... klart hurtigere..[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2010 ja, og her fra Bunkeflo (fra vandet) tager det fandme 7-8 min til betalingsanlæget..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2010 Ja og det er lige før du kan pisse derover.......... ja' date=' og her fra Bunkeflo (fra vandet) tager det fandme 7-8 min til betalingsanlæget.....[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2010 ja' date=' og her fra Bunkeflo (fra vandet) tager det fandme 7-8 min til betalingsanlæget.....[/quote'] Ja det havde været rart hvis man kunne køre på op ad udsigtsvejen eller hvad den nu hedder.... så havde man sparet masser af tid og Co2 eller noget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites