cbpwr 10 Anmeld indhold Skrevet April 17, 2010 Hej. Så i motormannen magasinet, at man aldrig fik vedtaget den planlagte 30% extraskat på trafikforsikringen, den den svenske regering. Og der var en som skrev ind og spurgte om man ikke burde få disse penge tilbage, eftersom det aldrig blev vedtaget. Nu er motormannen jo nok ikke de rigtige sted at stille spørgsmålet, da de også sælger forsikringer, så de vil næppe give folk ret i at de penge man har betalt for meget, burde man få tilbage. Har andre hørt om det, vi har jo betalt 30% (32% vist nok) extra på vores trafikforsikring i årevis nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2010 interessant, er lige med på en lytter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2010 Er helt bestemt også med på en lytter. Jeg synes medierne er gået meget stille med dørene med dette. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2010 jeg mener da bestemt, at det stod klart og tydeligt i papirerne fra forsikringen, at man havde vedtaget det, og derfor ville de opkräve ekstra. Det skal da lige kigges igennem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2010 Der står (juli 09) I premien ingår den skatt på trafikförsäkringen som riksdagen infört Den skulle väre indfört 1 juli 2007 Edt: og efter en google sögning: Riksdagen sade ja till regeringens förslag om att införa en skatt på trafikförsäkringspremier och trafikförsäkringsavgifter från och med den 1 juli i år. http://www.teknikensvarld.se/nyheter/070612_skatt_forsakring/index.xml Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2010 Hvilken udgave af Motormannen læste du dette, cbpwr? Jeg er lidt nysgerrig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites