Frakkel 10 Anmeld indhold Skrevet April 13, 2010 Så skete der noget. http://jp.dk/indland/trafik/article2037496.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thenicegirl 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2010 Halleluja is all I can say! Så skete der noget. http://jp.dk/indland/trafik/article2037496.ece Men lad os nu se, om det kommer til at betyde noget for OS. Det tvivler jeg nemlig på. Men håbet er der, og det kan (næsten) ingen tage fra os ;) With love, L. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2010 Jeg hørte lige i morgenradioen at togpriserne er steget 2½ gange mere end resten af tingene i Danmark, og de regnede med at det var med til at skubbe folk væk fra togene og over i bilerne. Der var så nogen (kan ikke huske navne) som forslog at brug X antal milliarder på at nedsætte togpriserne og et andet X antal milliarder på at forbedre infrastrukturen (herunder skinnerne). Nu må vi jo så se om der rent faktisk sker noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thenicegirl 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2010 Politisk spin :) Der var så nogen (kan ikke huske navne) som forslog at brug X antal milliarder på at nedsætte togpriserne og et andet X antal milliarder på at forbedre infrastrukturen (herunder skinnerne). Nu må vi jo så se om der rent faktisk sker noget. De har ret i, at priserne jager folk over i bilerne - det har vi herinde jo vidst i årevis. Men at nogen siger det i medierne og foreslår noget, man kan gøre ved det, høres jo en zilliard gange om dagen. Ikke kun fra oppositionen, men også fra regeringen selv. Hvis en relevant minister sagde det, ville jeg måske tro lidt på, at der ville ske noget, men sådanne ting ytres kun, så vælgerne tænker "hvis de sad med magten, ville de gennemføre det" og så stemmer vælgerne på politikeren ved næste valg. Det er politisk spin, pladder og opspind, som desværre ses konstant. Men vi kan da håbe :) With love, en lidt mindre optimistisk Lise her til aften ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites