Jump to content
Rikke Rost

Dorset Cereals?

Recommended Posts

Morgenmads produkter af meget høj kvalitet.... Nogen der har set noget af det her i det svenske??? Ser man dem, må man meget gerne råbe højt!
det er en god ven der har agenturet, og de har dem. i ICA MAXI i Västra Hamnen :th2: eller Føtex og Bilka butiker, samt Mad & Vin, Magasin hvis du ikke er på de kanter. Og til jer andre pas på det er stærkt vanedannende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kan du så ikke lige sørge for at de har dem i ICA i Vellinge imorgen? Og ja.....det er det bedste musli jeg nogensinde har fået! Får alt andet til at smage af ingenting....:sick:
Ved ICA køre test på det i øjeblikket i de store butikker rundt om i landet, men snak med ham der har den i Vellinge, de kan måske bestille det, da ICA har det på lager så vidt jeg ved

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har idag købt det.. Valgte Super high piber.. Og giver Brian ret. det er sgu oki godt. ikke sidste gang det er købt. men lidt mere udvalg ville da ikke være tosset. De have 3 forskellige. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har idag købt det.. Valgte Super high piber.. Og giver Brian ret. det er sgu oki godt. ikke sidste gang det er købt. men lidt mere udvalg ville da ikke være tosset. De have 3 forskellige. :-)
mener der er 8 i alt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er det den ude på Ystadsvägen???
nej. ikke hvis det er den lige efter den store rundkørsel når du kommer fra mig af.. Men de har dem også. Dog ikke dem du efterlyser. Så skal de have fået dem nu her i den sidste uge.. Men er ret sikker på de har den ude i den anden ( Maxi ICA i Toftanäs )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men er ret sikker på de har den ude i den anden ( Maxi ICA i Toftanäs )
Det har de - 100% sikkert - jeg stod og kiggede på dem i dag.... Men kunne ikke bestemme mig til hvilken det så skulle være så jeg købte nogen andre ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites